آدرس پست الکترونيک [email protected]









یکشنبه، 20 آبان ماه 1397 = 11-11 2018

اعتبار ۳۰۰ میلیونی سگ سوزی در اهواز!

فعالان و حامیان محیط زیست خوزستان همچنان روی امحای نزدیک به 300 قلاده سگ در اهواز تأکید دارند اما «محمدرضا قنواتی» مدیرعامل سازمان پسماند شهری اهواز تعداد سگ‌های امحا شده را سه قلاده می‌داند و تأکید می‌کند این امحا ربطی به شهرداری اهواز ندارد.

به گفته یکی دیگر از فعالان محیط زیست، حامیان حیوانات از شهرداری خواسته‌اند تا اعتبار 300 میلیون تومانی برای ساماندهی سگ‌های شهر را در اختیار آنها قرار دهند اما قنواتی مدیرعامل پسماند می‌گوید: «حامیان حیوانات انتظار دارند سگ‌ها بعد از عقیم‌سازی در شهر رهاسازی شوند اما ما می‌گوییم باید کسانی را برای نگهداری از سگ‌ها پیدا کنید.»در نهایت قنواتی نه قبول می‌کند که شهرداری سگ‌ها را عقیم می‌کند و نه تلف!

او در پاسخ به این سؤال که پس با اعتبار 300 میلیونی چه کار می‌کنید؟ می‌گوید: «این اعتبار تخصیص می‌یابد نه پرداخت.» با وجود این برخی از فعالان حوزه محیط زیست که نمی‌خواهند نامی از آنها برده شود از مدیری پیش از او سخن به میان می‌آورند که در یکی دو سال گذشته به‌دلیل اختصاص همین اعتبار از کار برکنار شده.

روزنامه «ایران» با توجه به باز بودن پرونده این فرد نامی از او به میان نمی‌آورد!



#فرزان November 11, 2018 11:11 AM

ابراهام لینکلن شانزدهمین رئیس جمهور آمریکا می گوید:"من برای حق حیوانات همانطور هستم که برای آدمها می باشم, زیرا در نظر گرفتن حق حیوانی است که آدمیت را می سازد"
وقتی رژیم آخوندی تمام حقوق انسانی را زیر پا می گذارد چه انتظاری باید داشت که با سگ رفتار درستی داشته باشد۰ نیاکان ما به سگ غذای داغ نمی دادند که دهانش بسوزد و اگر کسی بیمار بود و اینکار را می کرد پادافره(در پهلوی پاتفراس=سزای کاربد وناشایسته) یا مجازات سنگینی برای او در نظر می گرفتند!

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: