آدرس پست الکترونيک [email protected]









دوشنبه، 21 آبان ماه 1397 = 12-11 2018

این کولبر زحمتکش را هم به رگبار بستند + عکس

نیروهای نظامی جمهوری اسلامی در دو مورد جداگانه جمعی از کولبران را در مرزهای ارومیه و سلماس بە رگبار بستند و در پی آن دست‌کم دو تن از این افراد زخمی شدند. در مریوان هم یک کولبر در پی شلیک این نیروها کشته شد.

به گزارش خبرگزاری هرانا به نقل از مرکز دموکراسی و حقوق بشر کردستان، روز یکشنبه ۲۰ آبان‌ماه ۱۳۹۷، یک کولبر به نام غالب کویک اهل روستای دزوند از توابع مریوان در مرز این شهرستان در پی شلیک مستقیم نیروهای حکومتی جان خود را از دست داد. این کولبر زحمتکش متأهل و دارای یک فرزند بود. (عکس زیر)

سالیان درازیست که جمهوری اسلامی از کولبری به عنوان معضلی اجتماعی نام می‌برد؛ اما تنها اقدامی که تا کنون برای حل این معضل انجام دادەاند، صرفا کشتن کولبران و غارت اموال آنها بوده است.

ایران پرس نیوز




شهنام November 12, 2018 12:23 PM

نکته ی ظریف و غمبار این قضیه اینجاست که کولبران صاحب بار نیستند و مافیای بزرگ قاچاق که در دست عوامل سپاه در منطقه است از این کولبران نهایت سؤ استفاده را میکنند و هر از چند گاهی‌ با کشتن یکی‌ از ایرانیان اصیل که از روی ناچاری به این شغل روی آورده ا‌ند هم نمایش مبارزه با قاچاق را تبلیغ میکنند هم با وحشت انداختن در دل دیگر کولبران جلوی شورش احتمالی‌ آنان را میگیرند ولی روز تقاص پس دادن تمامی عوامل این رژیم اهریمنی اسلامی بسیار نزدیک است

گزارش یا اعتراض به این نظر


مرگ بر جمهوری اسلامی November 13, 2018 04:43 AM

Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: