آدرس پست الکترونيک [email protected]









سه شنبه، 29 آبان ماه 1397 = 20-11 2018

مسوول بسیج دانشجویی اصلا دانشجو نیست

خبرگزاری هرانا – دبیر تشکل مجمع اسلامی دانشگاه باهنر کرمان با بیان اینکه صبح امروز دوشنبه ۲۸ آبان ماه، از طرف دبیرخانه کمیته انصباطی احضار شده است، گفت که اتهام من “نشر اکاذیب، ارتکاب به اعمالی بر ضد نظام‌” مطرح شده است.

به گزارش خبرگزاری هرانا، شایان زندی در گفت‌وگو با خبرنگار انصاف نیوز گفت: “احضار من بر اساس آیین‌نامه‌ی شورای انضباطی قانونی نیست. مثلا مسوول بسیج دانشجویی دانشگاه اصلا دانشجو نیست و یا در داخل جلسات به راحتی مسوولان را تهدید می‌کنند اما با آنها برخوردی نمی‌شود”.

او افزود: “اما ماجرا به قبل برمی‌گردد، مجمع اسلامی هر سال نمایشگاه کتابی را در محل دانشکده فنی برگزار می‌کند. امسال نیز ۲۴ مهرماه این برنامه در دانشکده فنی برگزار شد. وقتی که نمایشگاه در حال برگزاری بود خبری مبنی بر فروش اقلامی در حمایت از همجنس گرایی در کانال تشکل‌های مخالف دولت منتشر شد. بلافاصله بنده به عنوان دبیر تشکل به محل نمایشگاه رفتم اما چنین چیزی نبود”.

انتظامات هم چنین چیزی را مشاهده نکرد. بعد از این اتفاق روز بعد مجمع اسلامی بیانیه‌ای صادر کرد و این موارد را تکذیب کرد و با شانتاژ خبری که از سوی رسانه‌های آن‌ها ایجاد شد، از طرف انجمن اسلامی، بسیج دانشجویی و مجمع دانشجویان عدالت‌خواه از ما شکایتی مطرح شد. بر خلاف قوانین مسوول حراست و معاون دانشجویی که مخالف دولت هستند در جلسه حضور داشتند. به هیچ عنوان اتهام را نتوانستند اثبات کنند.

زندی ادامه داد: “بلافاصله از طریق زاهدی نماینده‌ی مردم کرمان به هیات منصفه فشار آورده شد، چون هفته‌ی قبل از برگزاری نمایشگاه ایشان به دانشگاه آمدند و علیه لایحه‌ی fatf صحبت کردند و مجمع علیه ایشان بیانیه داد. به همین دلیل به دانشگاه فشار آوردند و هیات نظارت دانشگاه برای مجمع اسلامی چهار ماه تعلیق صادر کرد”.

دبیر تشکل مجمع اسلامی دانشگاه کرمان گفت: “قبل از صدور رای fatf، بسیج دانشجویی اقدام به ‌تجمعی در ساختمان مرکزی دانشگاه کرد. برای دفاع از حق قانونی خود به وزارتخانه مراجعه کردیم. در دانشکده تهدید شدیم که اگر قضیه را پیگیر شویم تشکل ما را منحل می‌کنند و برای شخص بنده مشکل ایجاد می‌شود که بعد از آن من احضار شدم”.



پلنگ ایران زمین November 20, 2018 03:41 PM

ملاها نیازی به باسوادان ندارند هرچه پیرامونیان و مردم بیسوادتر باشند سود بیشتری برایشان دارد و ساده بودن مردم، کارشان را بسیار آسان تر میکند و پیگیری باسوادان برای یافتن راستینگی آنان را به مرز مرگ میترساند باسوادی یعنی هشیاری و آگاهی که حق هر پدیده زنده ایست و هتا جانوران از پدرومادرشان آموزش میبینند ملاها هم در کارِ ناروا آموزش میبینند و کوشش میکنند کتابهایشان را تصیح کنند تا در برابر بیسوادانِ باهوش سرافکنده نشوند بدنبال راستینگی رفتن نیکوتر از لقمه دروغینی است که در پای منبر در دهان شنوندگان گذاشته میشود شمشیر ما ایرانیان دانایی است و میتوانیم آنرا هرکجا که بخواهیم با خود ببریم هم دست نیافتنی است و هم گرفتی هم نیست و جایگاه بالایی در جهان داریم ولی توانایی شما شمشیرتان است و نمیتوانید آنرا با خود به هر جایی ببرید و گرفتی ست و در نزد جهانیان بی ارزش و تبهکارید و شما را دوست ندارند زیرا سربارِ جهانید

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: