آدرس پست الکترونيک [email protected]









یکشنبه، 4 آذر ماه 1397 = 25-11 2018

فیلمی از لحظات وقوع زلزله در غرب ایران

فیلم زیر: لحظات اولیه از وقوع زلزله در قصرشیرین: برق قطع شده/ترس و دلهره مردم در تاریکی/صدای یک هموطن: اوضاع خرابه

هجوم مردم بعد از زلزله به خیابانها در کرمانشاه/آب گیلانغرب غیرقابل شرب شده است/زمین لرزه کرمانشاه به لرستان هم خسارت زد

این زمین‌لرزه در شهرهای کوهدشت، رومشکان، پلدختر، نورآباد و خرم‎آباد نیز احساس شده است. معاون راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای لرستان گفت: ۱۵۰ کیلومتر راه روستایی شهرستان پلدختر دچار خسارت شده است.

مرکز لرزه نگاری کشوری موسسه ژئوفیزیک دانشگاه تهران، اعلام کرد: زمین لرزه ای به قدرت 6.4 ریشتر ساعت 20 و 7 دقیقه و 31 ثانیه حوالی سرپل ذهاب در استان کرمانشاه را لرزاند.

این زلزله در 17 کیلومتری سرپل ذهاب، 18 کیلومتری قصرشیرین و 33 کیلومتری گیلانغرب در استان های ایلام و کرمانشاه اتفاق افتاده است. این زمین لرزه در اکثر شهرهای کرمانشاه، ایلام ، لرستان ، تبریز و ارومیه نیز احساس شده است.

شدت زمین‌لرزه کرمانشاه به حدی بوده که در استان‌های از جمله کردستان و همچنین در بیشتر شهرهای استان ایلام و خوزستان و نیز در تبریز، ارومیه، اصفهان، ساوه و حتی رشت احساس شد.

این زلزله در شهرهای بغداد، سلیمانیه، کربلا و نجف، عراق و کشور کویت هم احساس شد و بیش از نیم دقیقه آن مناطق را به لرزه در آورده است.

رییس سازمان امداد و نجات هلال احمر گفت: زلزله در مناطق بازسازی شده سرپل ذهاب اتفاق افتاده و امید می رود خسارات آن به شدت سال گذشته نباشد.




www.youtube.com/watch?v=tGePKH3T-vQ

با استفاده از لینک زیر می توانید ویدیوی مزبور را دانلود کرده و به اشتراک بگذارید. برای دانلود این ویدیو از سایت ایران پرس نیوز خارج میشوید.
DOWNLOAD



matin November 25, 2018 11:14 PM

این بیشرفهای بی وطن آزمایشهای ااتمی زیرزمینی انجام می دهند ومردم هنوز این آخوندها و پاسداران مزدور و زنازاده را نشناخته اند که ماموریت اینها ویرانی ایران و ایرانی است

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: