آدرس پست الکترونيک [email protected]









سه شنبه، 6 آذر ماه 1397 = 27-11 2018

صدای دخترم و دغدغه‌ های انسانیش باشید

پدر آتنا دائمی، فعال مدنی محبوس در زندان اوین، در نامه‌ای سرگشاده، از همه مردم جهان برای یاری رسانی به دخترش، استمداد طلبید.

حسین دائمی، پدر آتنا دائمی، فعال مدنی محبوس در بند زنان زندان اوین، در پیامی خطاب به همه مردم جهان گفته‌است: «من پدر آتنا دائمی از همه مردم صلح جو و حق‌طلب دنیا می‌خواهم که صدای دختر من باشند، دختری که جرمش قلب مهربونشه، قلبی که برای عشق ورزیدن مرزی نمی‌شناسه. حمایت از کودکان کار تا مردم کوبانی، تا هم‌وطنان سنی مذهب زندانی، جرم دختر من تلاش برای لغو حکم اعدام است.»

آقای دائمی در ادامه مطلبش آورده‌است: «آنقدر آزارش بدهند که برای حمایت از خانواده دست به اعتصاب غذا بزند؟ تو سه سال گذشته، این پنجمین باره که برای فشار به آتنای من با اتهامات واهی برایش پرونده‌سازی می‌کنند. چرا یه دختر باید به خاطر دغدغه های انسانیش اینقدر مورد غضب قرار بگیرد؟ دختر من قبل از بازداشت سالم بود، الان یه عضو سالم تو بدنش نمانده. من از همه مردم ایران و دنیا و سازمان‌های بین‌المللی میخوام که صدای دختر من و دغدغه‌های انسانیش باشند، درود بر انسانیت»

لازم به توضیح است که روز سه‌شنبه ۲۲ آبان ۱۳۹۷، آتنا دائمی و گلرخ ابراهیمی دو کنشگر مدنی محبوس در بند زنان زندان اوین، از‌‌ سوی مسئولان زندان به‌صورت شفاهی به شعبه ۵ دادسرای اوین احضار شدند.



Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: