آدرس پست الکترونيک [email protected]









شنبه، 10 آذر ماه 1397 = 01-12 2018

فیلم؛ چهره واقعی روسها یکبار دیگر آشکار شد

چهره واقعی روسها یکبار دیگر برای همگان آشکار شد

در حالیكه مقامات برخی کشورها بخاطر ماجرای قتل جمال خاشقجی، حملات خود علیه محمد بن سلمان، ولیعهد عربستان را همچنان ادامه می‌دهند، ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه در نشست گروه 20 در آرژانتین، دیداری صمیمانه با وی داشت و دست او را به‌ گرمی فشرد. (فیلم زیر)

همزمان، سخنگوی رئیس جمهور روسیه از آماده شدن مقدمات سفر پوتین به عربستان خبر داده است. به گفته تحلیل‌گران، هدف پوتین این است كه در صورت بحرانی‌تر شدن روابط غرب با عربستان‌سعودی، روسیه روابط اقتصادی و خصوصا فروش تسلیحات نظامی با این كشور نفت‌خیز و ثروتمند را از آن خود نماید.





www.youtube.com/watch?v=rXiSafSqXAY

با استفاده از لینک زیر می توانید ویدیوی مزبور را دانلود کرده و به اشتراک بگذارید. برای دانلود این ویدیو از سایت ایران پرس نیوز خارج میشوید.
DOWNLOAD



arzhang December 1, 2018 02:12 AM

قبل ازانهم پوتین رمز ضد موشکهای اس ۳۰۰ را که در سوریه هست به اسراییل داد که چطوری انها را از کار بیاندازه تا بی اثر باشه و روزنامه های اخوندا نوشتند بشار اسد دلیلی ندید اس ۳۰۰ را روشن کند با همان ضد موشکهای قدیمی خود همه موشکها و هواپیماهای اسراییل را قبل اینکه به هدف خودشان برسند ساقط و سرنگون کرد ولی حالا میبینیم پوتین و محمد بن سلمان از خوشحالی در پوست خود نمی توانند به گنجند ازینکه کلی پاسدار گشتن وپایگاه و اسلحه های انها را به اتش کشیدن و دود کردن فرستادن به هوا

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: