آدرس پست الکترونيک [email protected]









دوشنبه، 12 آذر ماه 1397 = 03-12 2018

بازهم تجاوز این بار به دانش‌ آموزان اصفهانی

شامگاه گذشته بود که خبری مبنی بر تجاوز به تعدادی دانش آموز در مدرسه‌ای در ناحیه ۴ آموزش و پرورش شهر اصفهان در شبکه‌های مجازی منتشر شد.

به گزارش ایسنا، مدیر روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان گفته: فرد مورد اتهام نایب رییس انجمن اولیا و از مربیان مدرسه بوده است.

همچنین یکی از اولیا دانش آموزان گفت: مگر این مدرسه دوربین نداشته که چنین اتفاقی رخ داده است، کودکان با ترس و لرز به این مدرسه وارد می‌شوند و از سرویس بهداشتی ترس دارند.

وی افزود: کودکان ما از ترس نمی‌توانند صحبت کنند، گفته می شود روی دست یکی از کودکان با چاقو ردی گذاشته‌اند تا فرزندان نتوانند صحبت کنند.

یکی دیگر از این اولیا ادامه داد: این مدرسه 400 دانش آموز دارد و باید از همه اولیا پرسیده شود، گفته می‌شود که دوربین مدرسه نیز دستکاری شده است.



پلنگ ایران زمین December 3, 2018 06:49 PM

پدران و مادران گرامی،
هنگامیکه یک کشور در دستان چپاولگران و آدمکشان و تجاوزگران سرپرستی میشود، فرستادن جگرگوشه مان به کودکستان و دبستان و دبیرستان روا نیست و از این روی تحریم آموزشگاه را آغاز کنید و خود به فرزندان آموزش دهید و اگر از پس اینکار بر نمیآیید به گفته ای فرزندانتان شما را در کار آموزش نمی پذیرند، با یاری پدران و مادران دیگر در جستجوی آموزگار در خانه باشید پولی را که در جیب دولت نابکار میریزید، به آموزگار خانگی دهید و اینگونه هم فرزندان شما بدون دست درازی به آنها و در کنار شما آموزش میبینند و هم اینکه در جیب این دولت تبهکار پول نمیریزید بگذارید که فرزندان این انگل زادگان به کودکستان ووو بروند
پاینده و پیروز باشید

گزارش یا اعتراض به این نظر


یک ایرانی December 4, 2018 05:05 AM

بهتر است فرزندانمان را از مدارس بیرون بکشیم و خودمان به آنها آموزش دهیم تا آنها را از دست این نظام آخوندی نجات دهیم چون امروز صدها هزار نفراز دانش آموختگان دکترا در کشور بیکارند این کودکان فردا از شما پدر و مادرها پرسش خواهند کرد که چرا اجازه دادید به ما تجاوز شود ولی مسئله اصلی این است که مدارس جمهوری اسلامی جای آموزش نیست بلکه جای خراب کردن فکر و شخصیت کودکان است تا آخوند بتواند بر آنها بدون دردسر حکومت کند

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: