آدرس پست الکترونيک [email protected]









چهارشنبه، 14 آذر ماه 1397 = 05-12 2018

ایران؛ برای تامین نیاز جنسی دچار مشکل هستند

حدود ۲۰ میلیون نفر در کشور برای تامین نیاز جنسی خود دچار مشکل هستند

خبرگزاری هرانا – محمدرضا برومی مسئول کارگروه خانواده در جریان نشست بحران جنسی در ایران، با ارائه آمارهایی از وضعیت فعلی ازدواج و طلاق در کشور، گفت که “۱۳ میلیون مجرد قطعی، چهار میلیون زن بیوه، ۳.۲ میلیون پسر ۱۵ تا ۲۰ سال مجرد در جامعه وجود دارند که این آمارها نشان می‌دهد مجموعا ۲۰ میلیون نفر در کشور برای تامین نیاز جنسی خود دچار مشکل هستند”.

به گزارش خبرگزاری هرانا به نقل از مهر، محمدرضا برومی مسئول کارگروه خانواده در نشست بحران جنسی در ایران با ارائه آمارهایی از وضعیت فعلی ازدواج و طلاق در کشور عنوان کرد: “حدود ۵.۵ میلیون نفر از پسران ۲۰ تا ۳۵ سال جامعه مجرد هستند به علاوه شش و نیم میلیون نفر از دختران ۱۵ تا ۳۰ سال نیز در همین شرایط هستند”.

برومی ادامه داد: “۱۳ میلیون مجرد قطعی، چهار میلیون زن بیوه، ۳.۲ میلیون پسر ۱۵ تا ۲۰ سال مجرد نیز در جامعه وجود دارند که این آمارها نشان می دهد مجموعا ۲۰ میلیون نفر در کشور برای تامین نیاز جنسی خود دچار مشکل هستند”.
وی با ارائه آماری از دانش آموزان نیز تصریح کرد: “بر اساس بررسی که سال ۹۴ انجام شد یک سوم پسران و ۲۷ درصد دختران دانش‌آموز تجربه رابطه جنسی دارند”.

برومی با اشاره به آمار مرکز مشاوره دانشگاه های کشور که در سال ۹۶ بر روی دانشجویان نیز تحقیقی انجام داد، خاطرنشان کرد: “این بررسی نشان داد حدو. ۱.۴ درصد پسران و ۱.۵ درصد دختران نیز پیش از ازدواج رابطه جنسی را تجربه کرده اند”.



شهنام December 5, 2018 08:11 PM

مسخره ترین آماری بود که تا حالا دیده بودم کدوم آدم عاقلی باور میکنه فقط یک درصد دخترها و پسرها رابطه ی جنسی قبل از ازدواج رو تجربه کردن؟ اونم با سن ازدواج که رسیده به چهل و پنجاه؟ هر کسی این گزارش قلابی رو نوشته جیره خوار حکومت کثیف اسلامیه ایران پرس نیوز گرامی لطفا هر مزخرفی رو در سایتتون منتشر نکنید

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: