آدرس پست الکترونيک [email protected]









پنجشنبه، 15 آذر ماه 1397 = 06-12 2018

حمله با خودروی انتحاری به نیروی انتظامی+فیلم

یکی از شاهدان عینی حادثه چابهار گفته: این عملیات با هدف حمله به مقر فرماندهی نیروی انتظامی انجام شده است.

معاون امنیتی انتظامی استاندار سیستان و بلوچستان گفت: صبح امروز یک بمب در نزدیکی یکی از پاسگاه های انتظامی چابهار منفجر و چند نفر مجروح شدند.

براساس گزارش ها این حمله در ستاد انتظامی شهرستان چابهار رخ داده است. (فیلم زیر)

یک منبع آگاه نیز به خبرگزاری ایرنا گفته است "در حمله انفجاری تروریستها به مقر انتظامی چابهار امروز پنجشنبه سه نفر شهید شدند."

خبرگزاری تسنیم نیز کشته شدن دو نفر را تائید کرده و از زخمی شدن 15 نفر خبر داده است.

معاون امنیتی انتظامی استاندار سیستان و بلوچستان با تایید خبر انفجار در چابهار گفت:« در این حادثه تروریستی صدای تیراندازی نیز از حوالی ستاد فرماندهی انتظامی چابهار در بلوار شهید ریگی شنیده شد.»

رحمدل بامری فرماندار چابهار نیز در خصوص این خبر گفت: «تروریست‌ها با خودروی حامل موادمنفجره به ستاد انتظامی چابهار حمله کرده‌اند.»

وی با انتحاری خواندن این حمله افزود: «متاسفانه شدت و حدت مواد آنقدر بوده است که چهار شهید داشته‌ایم.

فرماندار چابهار افزود: این عامل انتحاری در یک وانت نیسان مواد منفجره به همراه داشته است و قصد ورود به فرمانداری انتظامی شهرستان چابهار را داشت که با مقابله نیروهای انتظامی موفق به ورود نشد و در ورودی مقر فرمانداری مواد را منفجر کرد.

برخی رسانه‌ها از شکسته شدن شیشه بسیاری از ساختمان‌های اطراف خبرداده‌اند.

سایت خبرنگاران جوان نخست خبر از "کشته شدن فرمانده انتظامی چابهار در حمله تروریستی" داد ولی لحظاتی بعد این خبر را از گزارش حذف کرد.




www.youtube.com/watch?v=eGSlbtRfYzI

با استفاده از لینک زیر می توانید ویدیوی مزبور را دانلود کرده و به اشتراک بگذارید. برای دانلود این ویدیو از سایت ایران پرس نیوز خارج میشوید.
DOWNLOAD



کمبوجیه December 6, 2018 12:02 PM

فکر کنم کار خودشون باشه، رژیم تروریستی برای بقای خود از این کارها زیاد کرده

گزارش یا اعتراض به این نظر


arzhang December 6, 2018 01:45 PM

استفاده از خودرو حامل منفجره بعنوان اسلحه تروریستی قبل از اینکه اخوند خمینی بیاد سر کار بود ولی این اسلحه برای خمینی انقدر جذاب بود که انکار به بمب اتم دست پیداه کرده و روزی نبود از ان برای گشتن دشمن خودش مخصوصا امریکایی استفاده کند و امریکاییها برای دفاع ازین اسلحه جدید خمینی دیوارک بتون ارمه ایی جلو ساختمانها خود میگذاشتند و هنوز هم میگذارند چون بقیه تروریستهای اسلامی بعدا ازین اسلحه کم تکنولوژی برای عملیات تروریستی خود استفاده میکنند و در حمله تروریستی امروز چابهار نظام جمهوری اسلامی جلو ساختمان پاسگاه نظامی خود مثل امریکاییها دیوارک بتون ارمه ایی گذاشتند بود چون میدانستند این خروس انها یک روزی میاد تو خانه انها تخم میگذارد

گزارش یا اعتراض به این نظر


اردلان December 6, 2018 05:25 PM

تا مادامی که حکومت نکبت تروریستی بر مسند قدرت باشد! آش همین است و کاسه همان است! البته به احتمال بسیار این حمله از سوی خود رژیم طراحی و اجرا شده است!مردم باید هر چه زودتر بتوانند با قیامی گسترده و فراگیر حکومت را ساقط کنند و اینگونه خطر وقوع تجزیه کشور دیگر وجود نخواهد داشت! رنده باد قیام مردمی، پاینده باد ایران

گزارش یا اعتراض به این نظر


عواقب ماجراجویی های اسلامی !!! December 6, 2018 08:34 PM

• رژیمی که خشونت و نفرت اندیشی را در کشور نهادینه و سیستماتیک کند و از آنها بعنوان ابزاری برای سرکوب، خفقان و تنها کلید حل مشکلات جامعه خود استفادهٔ اجرایی کند
• رژیمی که دائمأ به عقاید و مقدسات ادیان و مذاهب دیگر بی احترامی، اتهام زنی و نفرت پرآکنی کند
• رژیمی که تبعیض های قومی و مذهبی درجامعه را از اساس و ارزش های ایدئولوژی مقدس مذهبی خود بشمار می آورد
• رژیمی که با ایجاد بی عدالتی های اجتماعی، فقر، گرسنگی و فلاکت در جامعه، سعی در کنترل جامعه و مردم است
• رژیمی که با ایجاد بی ثباتی و نا امنی، همسایگان خود را مدامأ تهدید به نابودی و نیستی می کند
• رژیمی که از گروه های تروریستی برای گسترش و توسعه قدرت سیاسی و امنیتی خود درمنطقه حمایت می کند
• رژیمی که با جنگ های خونین و پرهزینهٔ نیابتی سعی در سرنگونی و بعلیدن کشورها و ملت هاست
اینگونه عکس العمل های خشونت آمیز، عاقبت آن سیاست های ویران کننده، ضد انسانی و نابود کننده اسلامگرایی خواهند بود

گزارش یا اعتراض به این نظر


آرش - صبحی December 6, 2018 09:41 PM

بدون کمترین شک وشبهه، وبدون حتی یک ثانیه فکرکردن برای دریافت حقیقت، بنابدلائل وشواهدوسوابق عملیات انتحاری ازنوع داعش یاالقاعده وجانورانی ازایندست بایدچشم بسته بپذیریم که این عملیات یک عملیات ساختگی وبرنامه ریزی شده ازسوی اطاقهای فکراطلاعات سپاه واحتمالا" با مشارکت سربازان گمنام امام زمان بوده وقتی درمشروح خبر میخوانیم که سردار پاکپوربا فاصله ای چنددقیقه ای درمحل خادثه حضور پیدامیکند واعلام میشود که بصورت پنهانی چندروزاست دراستان حضور دارد، این بدان معناست که عملیان دقیقا" بایک تغییرفرم مشابه همان چیزی بود که دراهوازاتفاق افتاد یک سناریوی نوشته شده باهدف انحراف افکارعمومی ازهفت تپه واهوازوجای جای ایران که دارد میخروشد معمولا"درپی وقوع چنین عملیاتی مسئولان بادرنظرگرفتن این مسئله که ممکن است دام دومی باشد، با تاخیرحضورپیدا میکنند

گزارش یا اعتراض به این نظر


aria December 6, 2018 09:50 PM

ببینید الان رژیم از همه طرف در فشار است و اعتراضات و اعتصابات کارگران و معلمان و دانشجویان و راننده گان و کشاورزان و بازاریان ووو موجودیت رژیم را به خطر انداخته است ! بنابراین رژیم بدنبال یک جنگ یا ایجاد یک بحران ساختگی در کشور است تا شاید بتواند خود را از سقوط حتمی نجات بدهد ! بنظرمن ازاین ببعد ما شاهد انفجارهای اینچنینی توسط خود رژیم خواهیم بود !

گزارش یا اعتراض به این نظر


dariush December 6, 2018 10:07 PM

خبرنگار جوان که وابسته به برادران تروریست،دزد و قاچاقچی است از به درک رفتن فرمانده انتظامی چابهار خبر داد و سپس آن خبر را از گزارش حذف کرد در واقع اطلاعات سپاه بدون هماهنگی با پرسنل نیروی انتظامی وارد عمل شد این به این معناست که در این حمله به ظاهر انتحاری سپاه و اطلاعات فاشیست آن قصد هرج و مرج داشتند تا فرمانده دست نشانده خود را به قتل برسانند. نخست دلیل و هدف پرتاب موشک بالستیک خود را دفاع از خود جلوه دهند،سپس توضیحی برای زندانی کردن آخوند سنی داشته باشد و حمله به مردم سنی مذهب را گسترش دهند،و دست آخر ذهن خبرنگارها را از موج اعتراضات کارگری،گرانی ها،اعتصابات ها و بگیر و ببند آموزگاران و ...به چاربهار مشغول سازند

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: