آدرس پست الکترونيک [email protected]









آدينه، 16 آذر ماه 1397 = 07-12 2018

نامه وکلا برای پروانه های بال سوخته شین آباد+فیلم

شش سال بعد از سوختن دختران شین‌آباد ؛ نامه وکلای دادگستری و مسئول دانستن دولت

۶ سال از درد و رنج، بدن، صورت و دست‌های سوخته دختران شین‌آباد می‌گذرد؛ سارینا و سیران مثل پروانه در آتش سوختند و جان دادند، نادیا و مهناز هرگز نخواهند توانست مادر شوند، سیما هم هنوز درد دارد، درد به معنای واقعی کلمه بعد از ۶ سال سوختن، آمنه سهمش بیشترین میزان سوختگی بود و سیما به دلیل سوختگی شدید تیشوی دردناکی برگردن دارد، نسرین نیز تعداد عمل‌هایش را بخاطر ندارد.

شماری از وکلای دادگستری در ایران در سالروز حادثه مدرسه شین‌آباد و سوختن دختران شین‌آباد نامه‌ سرگشاده‌ای را منتشر کردند. در این نامه سرگشاده آمده: «طبق قوانین و مقررات جاری ایران و اصول و مبانی حقوقی، دولت ایران مسئول تام این حادثه بوده و چون صدمات وارده به شما تا پایان عمرتان استمرار و ادامه دارد، ناشی از بی‌تدبیری، بی‌دقتی و سهل‌انگاری و قصور مسئولان دولتی است. بی‌شک مکلّف به جبران ضرر و زیان و پرداخت خسارات مادی و معنوی وارده به شما عزیزان است؛ اگرچه این امر هم اگر محقّق بشود هرگز جبران کننده درد و رنج گسترده و تلخ شما زیبارویان نیست و نخواهد بود.»

فیلم زیر: تقدیم به پروانه‌های شین آباد کە در غریبی، بال‌هایشان سوخت




www.youtube.com/watch?v=c58zi-I5cq8

با استفاده از لینک زیر می توانید ویدیوی مزبور را دانلود کرده و به اشتراک بگذارید. برای دانلود این ویدیو از سایت ایران پرس نیوز خارج میشوید.
DOWNLOAD



Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: