آدرس پست الکترونيک [email protected]









شنبه، 17 آذر ماه 1397 = 08-12 2018

سرکرده ناجا: تغییر کاربری شکنجه گاه کهریزک

بازداشتگاه کهریزک پس از آماده سازی و مناسب سازی، به محلی برای نگهداری و بازپروری معتادان متجاهر تبدیل می شود

ایسنا: فرمانده انتظامی تهران با اشاره به لزوم ساماندهی معتادان متجاهر گفت: یکی از آسیب‌های اجتماعی کلانشهر تهران، وجود معتادان متجاهر در اماکن عمومی همچون خیابان ها، پارک ها، وسط اتوبان‌ها و زیر پل‌ها است که حضور آنان زمینه بروز جرایمی همچون سرقت را فراهم می‌کند که گلایه شهروندان را به دنبال دارد و خواستار جمع آوری آنان هستند.

وی اضافه کرد: بار‌ها اعلام کرده‌ایم که پلیس می‌تواند در کمترین زمان ممکن، معتادان متجاهر را از سطح شهر جمع آوری کند، اما مسئله مهم در این قضیه، نگهداری و بازپروری آنان است که نیازمند مکان مناسب و کافی برای این موضوع می‌باشد.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ تصریح کرد: فرمانده محترم نیروی انتظامی پس از چندین جلسه مشورتی و کارشناسی، تدبیر فرمودند که بازداشتگاه کهریزک پس از آماده سازی و مناسب سازی، به محلی برای نگهداری و بازپروری معتادان متجاهر تبدیل شود تا بخشی از مشکلات این حوزه رفع شود.



پلنگ ایران زمین December 8, 2018 02:22 PM

پخش کنندگانِ مواد مخدر به دستور خامنه ای رهبر معتاد، خودِ سرکرده ناجا و فرماندهان و شهربانی ها و پاسداران و ۴۰۰ هزار آخوندِ دستفروش می باشند
اینان نه شخصیتِ شایسته احترام دارند ونه از انسانیت بویی برده اند و چشمگیر اینجاست که این کاروانِ اهریمن خود را هم شایسته ارج و هم دارایِ انسانیت میپندارد


گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: