آدرس پست الکترونيک [email protected]









شنبه، 17 آذر ماه 1397 = 08-12 2018

بهم ریختن جلسه سخنرانی نایب رییس مجلس ولایت

مسعود پزشکیان نایب رییس مجلس شورای اسلامی که به دعوت انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه تبریز در تالار وحدت این مرکز دانشگاهی حاضر شده بود، در حین سخنرانی با اعتراض تعدادی از دانشجویان که در وسط سالن تجمع کرده بودند، روبرو شد.

به گزارش ایرنا، نایب رییس مجلس شورای اسلامی پس از واگذاری تریبون سخنرانی به دانشجویان معترض و کوتاه نیامدن آنان از اقدامات جنجالی شان، سخنرانی خود را ناتمام رها کرد و از تالار وحدت خارج شد.

وی در واکنش به اقدامات غیرمنطقی دانشجویان معترض که تعدادشان به کمتر از 50 نفر می رسید، تریبون را به نماینده آنان واگذار کرد، اما این عده از شیوه رفتار خود کوتاه نیامدند.

پزشکیان خطاب به دانشجویان معترض گفت: من نگاه خودم را گفتم و شما هم اعتراضی دارید بیایید نقد کنید؛ متاسفانه جوی در دانشگاه ایجاد کرده اید که نمی شود حرف از کرسی آزاداندیشی زد.



آرش - صبحی December 9, 2018 09:11 AM

آقای پزشکیان گناه آنچه که دارد دردانشگاهها رخ میدهد رابردوش یک مشت جوان دانشجوی زندگی گم کرده وبدون آینده نگذارید همه گناه و ناهنجاریهائی که امروز گریبان دانشگاههای ایران راگرفته باید دروحله اول به پای روح الله خمینی نوشت وتداوم انرا باید در کارنامه خامنه ای ومیراث داران خمینی نوشت که خودشما هم یکی ازآنهاهستید خمینی در همان ماههای اول انقلاب دانشگاهها را فضائی آلوده وغربزده ومرکز فساد نامید خمینی فرمان داد تا آقای سروش و محمد شریعتمداری وفارسی و تحت عنوان انقلاب فرهنگی بیایند ودست بیک ترورعلمی واستاد کشی واخراج بزنند نتیجه چنان تفکر جاهلانه ومملوازحماقت همین است که امروز دارید درنسل سوم دانشگاهها مشاهده میکنید این انقلاب یک مصیبت تاریخی برای همه ارکان اخلاقی واجتماعی وسیاسی وفرهنگی این سرزمین بود که شما هم درآن نقش آفرین بودید وهستید

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: