آدرس پست الکترونيک [email protected]









سه شنبه، 13 خرداد ماه 1399 = 02-06 2020

تظاهرات علیه تبعیض نژادی اینبار در فرانسه+فیلم

سه ‌شنبه شب هزاران نفر در پاریس به کشته شدن یک جوان ۲۴ ساله سیاه‌پوست فرانسوی اعتراض کردند (فیلم زیر). آدام ترائوره در سال ۲۰۱۶ میلادی هنگامیکه در بازداشت پلیس فرانسه به سر می‌برد، جان خود را از دست داد.

به گزارش رسانه های فرانسوی، به رغم اینکه پلیس برگزاری تظاهرات را ممنوع کرده بود، اما معترضان موفق شدند تجمع کنند. تظاهرکنندگان هرگونه تردد در این مسیر را مسدود کردند. معترضان با وسایل مختلفی از جمله سطل‌های زباله موانعی ایجاد و مسیر حرکت خودرو‌ها را در خروجی کمربندی پاریس مسدود کردند.

این تجمع موسوم به "عدالت برای آداما" همسو با تظاهرات در آمریکا در اعتراض به نژادپرستی و خشونت‌های پلیس شکل گرفت.

مرگ «آداما ترائوره» سیاه پوست ۲۴ ساله فرانسوی که ژوئیه سال ۲۰۱۶ در پاسگاه پلیس شهر پرسان فرانسه جان باخت، اعتراضات ضد نژادپرستی را بار دیگر در فرانسه زنده کرده است.




www.youtube.com/watch?v=X7xGEdA5RYo

با استفاده از لینک زیر می توانید ویدیوی مزبور را دانلود کرده و به اشتراک بگذارید. برای دانلود این ویدیو از سایت ایران پرس نیوز خارج میشوید.
DOWNLOAD



شهنام June 3, 2020 04:31 AM

معلومه به کمونیستها خیلی فشار اومده که با یه چرخش به سمت قبله ی واقعیشون یعنی آنارشیسم سیرت کثیف و واقعی خودشون رو نشون دادن و با آتش زدن همه ی مظاهر تمدن و انسانیت و حتی کشتار انسانها برای انتقام بریده شدن سر پدرشون یعنی چین کمونیست به این صورت مذبوحانه جار و جنجال راه انداختن درود بر پرزیدنت ترامپ که کاری کرد که گلوبالیستهای دزد ضد بشر نفسهای آخرشون رو بکشن

گزارش یا اعتراض به این نظر


ب.د.د. June 3, 2020 08:16 AM

اعتراضات آمریکا و کشته شدن یک شهروندآمریکائی بدست پلیس ، یاد آور اعتراضات ضد شاه در برلین 1968 است که یک پلیس آلمان غربی که مامور مخفی آلمان شرقی برای کشتن یک دانشجو بود

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: