آدرس پست الکترونيک [email protected]









دوشنبه، 19 آذر ماه 1397 = 10-12 2018

گرافیست و تصویرگر مطرح ایرانی درگذشت

صبح روز دوشنبه ۱۹ آذر (۱۰ دسامبر) احمدرضا دالوند گرافیست و تصویرگر مطرح ایرانی در سن ۶۰ سالگی در تهران درگذشت. او مبتلا به بیماری دیابت بود.

احمدرضا دالوند، طراح و گرافیست نشریات پرتیراژی همچون آدینه، دنیای سخن، ایران فردا و فیلم و روزنامه‌هایی مثل جامعه و شرق و شهروند در سن ۶۰ سالگی در تهران درگذشت.

به گفته نزدیکانش او مبتلا به بیماری دیابت بود و اخیرا تحت عمل جراحی قرار گرفته بود. دالوند روز یک‌شنبه از بیمارستان مرخص شد اما ساعت ۲ صبح دوشنبه ۱۹ آذر (۱۰ دسامبر) در خانه‌اش در تهران درگذشت.

هادی حیدری کارتونیست ضمن اعلام این خبر به ایسنا گفته است: «در صحبتی که با آقای کرمان‌پور، پزشک آقای دالوند داشتم، گفتند که هنوز علت دقیق مرگ او مشخص نیست و به همین خاطر هم فعلا باید منتظر پاسخ پزشکی قانونی در این باره باشند.»

احمدرضا دالوند متولد ۱۳۳۷ و فارغ‌التحصیل رشته گرافیک از دانشکده هنرهای زیبای دانشگاه تهران بود. او در محضر استادانی چون هانیبال الخاص و مرتضی ممیز فنون گرافیک را آموخته بود.

لوگوی نشریاتی چون ماهنامه گلستانه، ماهنامه مدیریت ارتباطات، ماهنامه وب، روزنامه وقایع اتفاقیه و روزنامه شهروند از جمله آثار دالوند به شمار می‌روند.



Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: