آدرس پست الکترونيک [email protected]









آدينه، 23 آذر ماه 1397 = 14-12 2018

حمله با چاقو به سه زن در شهر نورنبرگ آلمان

در سه نقطه مختلف بخشی از شهر نورنبرگ آلمان ظرف چند ساعت سه زن با چاقو مورد حمله قرار گرفتند. پلیس همچنان در حال تحقیق است و منتفی نمی‌داند که هر سه حمله کار یک نفر بوده باشد.

به گزارش دویچه وله، پنجشنبه‌شب (۲۲ آذر) در سه نقطه از محله یوهانیس شهر نورنبرگ سه زن با چاقو مورد حمله قرار گرفتند. هر سه زن مورد حمله به سختی مجروح شده‌ و در بیمارستان مورد عمل جراحی قرار گرفته‌اند. پلیس تحقیقات وسیعی را شروع کرده و با نیروی گسترده‌ای به دنبال عامل یا عاملان حمله‌هاست. با این همه کارآگاه پرونده بعید نمی‌داند که هر سه حمله کار یک نفر بوده باشد.

حملات بین ساعت‌های ۱۹ و بیست دقیقه تا ۲۳ انجام شده‌اند و قربانیان آن زنانی در سن ۲۶ تا ۵۴ سال بوده‌اند. دو تن از این سه زن جراحتشان سنگین است. پلیس امیدوار است که به زودی بتواند از آنها در مورد هویت حمله‌کننده پرسش کند.

یک مقام پلیس نورنبرگ به رسانه‌ها گفته است که علائمی که رهگذران از حمله‌کننده یا حمله‌کننده‌ها داده‌اند یک دست نیست و ما هنوز نمی‌توانیم با قطعیت بگوییم که مهاجم یک نفر است. هنوز نشانه‌ای هم در دست نیست که بر تروریستی‌بودن این حملات دلالت داشته باشد.

پلیس با سگ و هلی‌کوپتر به دنبال یافتن مهاجم است. به مردم هم هشدار داده شده که مهاجم یا مهاجمان همچنان می‌تواند (می‌توانند) خطرناک باشد (باشند).



homa December 14, 2018 12:49 PM

بازهم نزدیک سال نو مسیحی شد و تروریست‌ها شروع کردند در المان هم مردم در خیابان‌ها و مغازه های شلوغ نگرانند

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: