آدرس پست الکترونيک [email protected]









سه شنبه، 27 آذر ماه 1397 = 18-12 2018

فقر اقتصادی؛ جان باختن دردناک یک زوج جوان

۴خودکشی در کمتر از ۴روز در تهران و اصفهان و جان باختن دردناک یک زوج جوان با خوردن قرص برنج

خودکشی همزمان زن و شوهر در تهران به خاطر فقر اقتصادی

بامداد ۲۶ آذر ۱۳۹۷ مأموران کلانتری ۱۴۷ گلبرگ در تماس با بازپرس کشیک قتل پایتخت از مرگ زن و مرد جوانی در یکی از بیمارستان‌های پایتخت خبر دادند.

همسایه‌ها که زوج جوان را به بیمارستان منتقل کرده بودند گفتند: مهناز چند سال قبل از همسر اولش جدا شده و به عقد شایان درآمده بود. ساعاتی قبل صدای فریادهای مهناز را شنیدیم که کمک می‌خواست. وقتی به خانه‌شان وارد شدیم مهناز نیمه هوش بود و شوهرش نیز به سختی نفس می‌کشید. مهناز گفت شوهرش به‌خاطر مشکلات مالی قصد خودکشی داشته و از آنجایی که مهناز نیز شوهرش را دوست داشت؛ با او همراه شد. به همین خاطر شایان ۵ قرص برنج و مهناز هم سه قرص خورده‌اند؛ اما انگار بعد از مصرف قرص‌ها مهناز پشیمان شده بود و درخواست کمک کرد. این زوج متاسفانه در بیمارستان جان باختند.

خودکشی جوان ۲۵ ساله در متروی قلهک

صبح روز دوشنبه ۲۶ آذر ۱۳۹۷ سومین تهرانی که یک جوان ۲۵ ساله‌ بود در ایستگاه قلهک از خط ۳مترو تهران با انداختن خود در مسیر حرکت واگن‌های قطار اقدام به خودکشی کرد.

متاسفانه این جوان ۲۵ ساله تهرانی که خود را به طرز دلخراشی روی خط مترو پرتاب کرده بود بر اثر جراحت شدید جان خود را از دست داد.

خودکشی یک دختر ۱۷ ساله در اصفهان

روز دوشنبه ۲۶ آذر ۱۳۹۷ سخنگوی مرکز اورژانس استان اصفهان گفت که دختری ۱۷ ساله با پرت کردن خود از روی پل جابر اقدام به خودکشی کرد. این حادثه ساعت ۱۰ و ۳۷ دقیقه از روی پل جابر گزارش شد.

بیشترین علت خودکشی در دختران ایرانی سرکوب‌ و فشارهای حکومت به زنان به دلایل واهی از جمله حجاب اجباری و جلوگیری از ورود آ‌ن‌ها به بخش‌های مختلف سیاسی و اجتماعی و اقتصادی می‌باشد.

شایان یادآوری است که روز شنبه ۲۴ آذر ۱۳۹۷، نیز دختری هجده ساله از روی پل پیروزی اصفهان سقوط کرد. شاهدان عینی می‌گویند این سقوط به قصد خودکشی انجام شده است.

سهم نوجوانان ایرانی از خودکشی‌های سالانه بیش از ۷ درصد از سوی پزشکی قانونی اعلام شده است.



Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: