آدرس پست الکترونيک [email protected]









شنبه، 1 دی ماه 1397 = 22-12 2018

یاوه گويی سرکرده سپاه پاسداران تو سری خور

فرمانده سپاه پاسداران: امیدواریم دشمنان به توان پاسخ کوبنده ما پی برده باشند

به گزارش فارس، پاسدار محمدعلی جعفری فرمانده کل سپاه پاسداران در حاشیه برگزاری دوازدهمین رزمایش پیامبر اعظم نیروی زمینی سپاه و در جمع خبرنگاران اظهار داشت: این رزمایشی که انجام شد پاسخی بود به ادعاهایی که دشمنان دارند و این را باید بدانند که توان دفاعی جمهوری اسلامی یک توان بازدارنده است و همانگونه که مقام معظم رهبری فرمودند اگر بخواهند یکی بزنند حتما ۱۰ تا خواهند خورد.

وی افزود: این توانمندی اینجا اثبات شد که جمهوری اسلامی و رزمندگان ما می توانند چنین کاری را انجام دهند. این توانمندی به نظر ما موجب بازدارندگی می شود.

جعفری تاکید کرد: امیدواریم دشمنان جمهوری اسلامی بیش از گذشته به توان پاسخ ما و پاسخ کوبنده به تعقیب بعد از آن پی برده باشد.

این یاوه گويی ها در حالیست که نیروهای سپاه پاسداران در سوریه طی ماههای گذشته بیش از دویست بار از سوی اسرائیل مورد حمله قرار گرفتند و به قول امام راحل هیچ غلطی هم نتوانستند بکنند.



شهنام December 22, 2018 11:32 AM

وزیر اطلاعات صدام حسین هم دقبقا همین حرفا رو تو روزای آخر میزد دیگه شک ندارم که کار این رژیم آدمکش تمومه

گزارش یا اعتراض به این نظر


arzhang December 22, 2018 11:38 AM

بعد از ۴۰ سال نفوذ اخوندا در ارتش ملی ایران مثل گذاشتن پاسدار و بسیج و حزب اله در مقامهای کلیدی و گذاشتن جاسوس در بدنه ارتش حالا اخوندا با خیال راحت ارتش ملی ایران را هم جزو نیروهای مسلح اخوندا میدانند در صورتیکه ارتش ملی همانطور که از اسمش امده از منافع ملی دفاع میکند و از انجاییکه اخوند دشمن منافع ملی هست ارتش ملی ایران هم مثل ملت ایران دشمن اخوند و پاسدار و بسیج هست و اینده روشن ایران که علی خامنه ای تابستان ۹۸ را ترس از انقلاب بعدی اسم گذاری کرده اند با پیوند ارتش و ملت تحقق خواهد یافت

گزارش یا اعتراض به این نظر


مرگ بر جمهوری اسلامی و پیروانش December 23, 2018 04:37 AM

فقط باید به ریشش خندید

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: