آدرس پست الکترونيک [email protected]









یکشنبه، 2 دی ماه 1397 = 23-12 2018

فیلم باور نکردنی برج‌های لاکچری در تهران

فیلم کوتاه باور نکردنی برج‌های لاکچری مولتی میلیاردرهای تهران آنروی سکه فقر عریان در ایران

لوکس‌ترین برج‌های تهران متعلق به چه کسانی است؟ به راستی اینهمه پول از کجا آمده و این فاصله طبقاتی وحشتناک در ایران که تمام پول و سرمایه کشور در درست کمتر از ۵ درصد است ناشی از چیست؟ جز اینکه اینها همه ناشی از یک سیستم حکومتی فاسد است که اساس آن را رانت خواری و اختلاس و چپاول اموال مردم تشکیل داده. حکومتی که ماهها از پرداخت حقوق کارگران خودداری می کند و موسسات مالیش به بهانه ورشکست شده از بازپرداخت سرمایه ها و سپرده های مردم خودداری می کنند. اینجاست که می شود به سادگی با یک نگاه فهمید که اینهمه ثروت از کجا آمده است، سلبریتی های رانتخوار که اساسا همان حکومتگران و خانواده و افوام و یا هم باندی‌هایشان هستند صاحب بهترین امتیازات هستند و کارگران فقیر و مردم محروم حتی از تأمین نان شب خود هم عاجزند و بسیاری به زباله گردی و کارتن خوابی پناه برده اند.




www.youtube.com/watch?v=LXkPLOj3-pI

با استفاده از لینک زیر می توانید ویدیوی مزبور را دانلود کرده و به اشتراک بگذارید. برای دانلود این ویدیو از سایت ایران پرس نیوز خارج میشوید.
DOWNLOAD



آرش - صبحی December 23, 2018 01:06 PM

در متن فیلم گفته میشود سازنده این برج همه واحدهای آنرا فروخته تا بزعم خودش در ایران آزاد فردا مشمول سئوال گنده مردم ایران وکارگران گرسنه نشود اما فراموش کرده است که نام او در دهها وصدها سند درج شده وهمه جزئیات خرید زمین وتامین پول ساخت وساز ان ثبت است ما گریبان همه این دزدان وغارتگران را خواهیم گرفت صرفنظر از اینکه در فردای بعد از سقوط نظام اسلامی چه نوع حکومتی در ایران مستقر خواهد شد، اماآنچه مسلم است مردم ایران از حاکمان فردائی ایران خواهند خواست تابه مورد بمورد این دزدیها وغارتگری رسیدگی کنند وآنرابه خزانه ملت ایران بازگردانند ودر این زمینه هیچ اغماضی نمیتواند ونباید در مورد اینگونه ثروت اندوزان حکومتی قائل شد

گزارش یا اعتراض به این نظر


Dariush December 23, 2018 03:20 PM

مشگل دیکتاتور‌ها اینست که از تاریخ ترس نمیگیرند

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: