آدرس پست الکترونيک [email protected]









پنجشنبه، 6 دی ماه 1397 = 27-12 2018

پرداخت پول نفت ایران به روپیه آن هم با منت

منابع خبری به نقل از منبعی که خواسته نامش فاش نشود، بار دیگر اعلام کرده‌اند که هند پول نفت ایران را به روپیه می‌پردازد. خبرگزاری رویترز هم پیش از این گزارش کرده بود که دو کشور در دوم نوامبر سال جاری (حدود دو ماه پیش) توافق‌نامه‌ای بر این مبنا امضا کرده‌اند.

رویترز بر پایه سندی که از توافق دو کشور در اختیار داشت، نوشته بود که مطابق توافق‌نامه یادشده، نیمی از پول نفت مستقیم صرف واردات از هند می‌شود. رویترز نوشته بود، در توافق‌های پیشین تهران و دهلی نو آمده بود که ۴۵ درصد پول نفت ایران به روپیه و ۵۵ درصد دیگر به یورو پرداخت شود.

هند فعلا از تحریم‌های نفتی ایالات متحده علیه ایران مستثنی شده است. مقام‌های هندی امیدوارند که واردات نفت از ایران در سال ۲۰۱۹ هم میسر باشد.

با توجه به تحریم‌های ایالات متحده، این کشور مجاز خواهد بود از جمله محصولات کشاورزی و غذایی، دارو و تجهیزات پزشکی به ایران صادر کند.



شهنام December 28, 2018 05:12 AM

یک خبر جعلی و بدون سندیت دولت هند به صورت کامل تحریم‌ها را رعایت می‌کند و رژیم اسلام حتی یک روپیه هم به دست نخواهد آورد این خبر از جنس همان خبر جعلی ساز و کار اروپائی است که از اول هم معلوم بود اروپا جرات همچین کاری را ندارد وگرنه آمریکا اروپا را به خاک سیاه مینشاند چه برسد به هند

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: