آدرس پست الکترونيک [email protected]









شنبه، 8 دی ماه 1397 = 29-12 2018

فاجعه دانشگاه؛ هشدار سندیکای اتوبوسرانی+فیلم

سندیکای کارگران شرکت واحد اتوبوسرانی تهران و حومه روز شنبه با انتشار بیانیه‌ ای سیاست‌های غلط حمل‌ و نقل در ایران تحت حاکمیت ملایان را محکوم کرد و نسبت به تکرار حوادثی شبیه واژگون شدن اتوبوس حامل دانشجویان دانشگاه آزاد هشدار داد.

در بخشی از این بیانیه آمده است:‌ در حال حاضر اتوبوس‌هایی که در کلان شهر تهران فعالیت می‌کنند به‌ دلیل سوء مدیریت، در بدترین وضعیت ممکن قرار دارند و حتی اتوبوس‌ها با وجود فرسودگی هشتاد درصدی لاستیک در حال جابجایی مسافر هستند و متأسفأنه هر لحظه ممکن است سانحه دلخراشی روی دهد. (فیلم زیر)

در همین حال رئیس کمیسیون عمران شورای شهر تهران واژگونی اتوبوس دانشجویان دانشگاه آزاد را زنگ خطری برای ساماندهی سیستم حمل‌ونقل عمومی شهر تهران خواند و گفت، این حادثه ممکن است هر لحظه در تهران رخ دهد.





www.youtube.com/watch?v=ezb-hnUUGpI

با استفاده از لینک زیر می توانید ویدیوی مزبور را دانلود کرده و به اشتراک بگذارید. برای دانلود این ویدیو از سایت ایران پرس نیوز خارج میشوید.
DOWNLOAD



molla December 29, 2018 02:29 PM

بچه بودم زمان شاه اتوبوسهای دو طبقه و نو مرتب هراز چند هفته یا واردخط میشد به جای اتوبوسهای کمی فرسوده بوی نویی داخلشونو هنوز تو خاطرم هست اما اکثرا به زودی افرادی(مردم به اصطلاح مخالف و شستشوی مغزی) چرم صندلیها رو با تیغ پاره میکردن و شعار هم مینوشتن الان که فکر میکنم میبینم عقل وفهم برا انسان وجامعه واقعا شریف هست و ادمو و جامعه رو خوشبخت میکنه و نبودش بدبخت وبه فلاکت میندازه

گزارش یا اعتراض به این نظر


اردلان December 29, 2018 04:17 PM

بقتل رسیدن ده تن و زخمی شدن ۱۷ نفر از دانشجویان هنر در پونک پس سرنگون ساختن اتوبوس حامل این دانشجویان توسط عوامل آدمکش حکومتی انجام گرفت که درست پس از اقدام بقتل رساندن دانشجویان از سوی مسئولین این جنایت اخیر حادثه اعلام میگردد! !
همچنین تمامی خبرگذاریهای معتبر و قدرتمند جهانی همسو با رژیم آن را حادثه اعلان داشتند! !

گزارش یا اعتراض به این نظر


شهنام December 29, 2018 09:20 PM

اسلام یعنی‌ تسلیم در برابر جهل و جنایت ایرانیان برای پاسداری از خرد و میهن به پا خیزیم

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: