آدرس پست الکترونيک [email protected]









سه شنبه، 11 دی ماه 1397 = 01-01 2019

فیلم؛ حکومت نظامی اعلام نشده مقابل دانشگاه تهران

در وحشت از ادامه اعتراضات و تظاهرات دانشجویان از اولین ساعات صبح امروز سه شنبه ۱۱ دی ۱۳۹۷ انبوه نیروهای انتظامی و امنیتی در مقابل درب اصلی دانشگاه تهران مستقر شده و حکومت نظامی اعلام نشده ای را برقرار کرده‌اند. در سالگرد تظاهرات سراسری مردم در دیماه ۱۳۹۶ و همزمان با اعتراض دانشجویان نسبت به جان‌باختن دردناک ۱۰ دانشجو در واقعه دلخراش واژگونی اتوبوس سرویس دانشجویان، نیروهای امنیتی در مقابل دانشگاه تهران و نیز در محوطه دانشگاه علوم تحقیقات دانشگاه آزاد بسیج شده‌اند تا از هر تجمع و حرکت اعتراضی ممانعت به عمل آورند. یک شهروند در گزارشی از صحنه اطلاع داد: «نیروی انتظامی دارد به شدت جو را امنیتی می کند. هر کس را که می بینند دستگیر می کنند. چه پیرزن چه پیرمرد اصلا هیچ فرقی ندارد»




www.youtube.com/watch?v=SbdFOPiFuHA

با استفاده از لینک زیر می توانید ویدیوی مزبور را دانلود کرده و به اشتراک بگذارید. برای دانلود این ویدیو از سایت ایران پرس نیوز خارج میشوید.
DOWNLOAD



اردلان January 1, 2019 01:54 PM

ما با داشتن کوله باری از تجربیات بسیار تلخ در این مکان باور داریم که شکل گیری اولیه تظاهرات مردم باید از جنوب شهر تهران آغاز شود!

گزارش یا اعتراض به این نظر


دنيا January 1, 2019 05:56 PM

بايد بهر ترتيب ممكن به نيروي انتظامي فهمانده شود كه چنانچه با مردم همكاري نكرده و از گذار از اين رژيم جلوگيري كنند منجر به دخالت امريكا و فرود بمب بر سرشان خواهد شد بايد به مردم بپيوندند

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: