آدرس پست الکترونيک [email protected]









دوشنبه، 10 تیر ماه 1398 = 01-07 2019

کمک رژیم ایران به حماس برای حفر تونل‌ها

رژیم ایران برای حفر تونل‌ها در غزه به شبه‌نظامیان حماس کمک می‌کند

گزارشی در روزنامه «الرساله» که مربوط به حماس است و به نقل از اسماعیل ابوشناب، به کمک‌های ایران برای حفر تونل‌ها در غزه پرداخته است.

به گزارش صدای آمریکا، وبسایت آروتز شاوا در اسرائیل روز دوشنبه دهم تیرماه و با اشاره به این گزارش نوشته است: به گفته ابوشناب، تیم‌هایی از حماس از سوی ایران برای عملیات تجسس و گردآوری اطلاعات تربیت می‌شوند.

او افزود: همچنین منابع مالی برای احداث تونل‌ها در غزه از سوی ایران تامین می‌شود.

این منبع حماس همچنین گفته تیم‌های کوچکی از شبه‌نظامیان حماس از سوی ایران برای ساخت راکت و تامین مواد اولیه آن، آموزش می‌بینند.

گفتنی است آخوند علوی، وزیر اطلاعات جمهوری اسلامی اخیرا با رهبران سازمان حماس در بیروت دیدار کرده بود.

خبر ادامه کمک های مالی جمهوری اسلامی به حماس در حالی انتشار یافته است که یک خبرگزاری داخلی مروز نوشت: شاغل، بازنشسته و بیکار ایرانی با فقری بی سابقه روبرو شده‌اند.

ایلنا نوشت: سبد معیشتی کارگران و کارگران بازنشسته با بیش از چهار میلیون تومان کسری در قیاس با سبد معیشتی آنان در اسفند ماه سال ٩٧ روبرو است. با این درجه از شدت فقر در بین کارگران و بازنشستگان می توان به وخامت وضعیت معیشت بیکاران و یا شاغلان غیررسمی در کشور پی برد.



آرش - صبحی June 18, 2019 08:44 AM

بدون شک با روش احمقانه وقلدرمابانه ای که ملایان حاکم برایران تحت عنوان ایستادگی ومقاومت در مقابل قدرتهای بزرگ از خودبنمایش گذاشته اند ورسانه های تبلغی شان نیز شب وروز بر طبل این مقاومت میکوبند میتوان تصور نمود که سید محمود علوی وزیر اطلاعات روحانی برای چه منظوری وبا چه اهدافی به لبنان سفر کرده وبا سردسته گروههای تروریستی مثل حماس وجهاد اسلامی فلسطین وغیرو دیدار وگفتگو داشته است جمهوری اسلامی با شدت مشغول اماده کردن بازوهای منطقه ای خود ومسلح کردن وتجهیزآنها برای عملیت تروریستی میباشد بدیهیست که بموازات تلاشهای جمهوری اسلامی کشورهای منطقه بویژه اسرائیل با رصد کردن همه دیدارها وجابجائی های تسلیحاتی آمادگی آنرا دارندتا درصورت نیاز با حملات کوبنده نیروها ومزذوران جمهوری اسلامی رامورد هجوم قرار بدهد ونابود کند

گزارش یا اعتراض به این نظر


بابک پرسا July 1, 2019 10:54 PM

به باد دادن دلارهای نفتی مردم ایران از سوی رژیم دزدان تازی آخوندی؛ در کمک رسانی به اسلامیون تروریست حماسی و لبنانی و فلسطینی همیشگی بوده است و تازه گی ندارد


گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: