آدرس پست الکترونيک [email protected]









آدينه، 14 دی ماه 1397 = 04-01 2019

فرودگاه تبریز؛ ترکیدن همزمان سه لاستیک هواپیما

مدیرکل فرودگاه‌های استان آذربایجان شرقی از ترکیدن همزمان سه لاستیک هواپیما در فرودگاه تبریز خبر داد و گفت: تمام مسافران در سلامت کامل از هواپیما پیاده شدند.

به گزارش تسنیم، مصطفی صفایی با اشاره به ترکیدن همزمان سه لاستیک هواپیمای پرواز ساعت ۲۱:۱۰ امشب با شماره ۵۶۱۶ شرکت هواپیمایی آتا از مشهد به تبریز در فرودگاه تبریز اظهار کرد: خوشبختانه هیچ مشکلی برای مسافران ایجاد نشده و با حضور و تلاش عوامل فرودگاهی همه مسافران در سلامت کامل از هواپیما پیاده شده و به ترمینال داخلی انتقال داده شدند.

مدیرکل فرودگاه‌های استان آذربایجان شرقی تصریح کرد: به علت اینکه این ترکیدگی در باند اصلی فرودگاه نزدیک رمپ هواپیما اتفاق افتاد و باید لاستیک‌ها تعویض شوند و بنابراین یک ساعت باند بتنی فرودگاه مسدود شد.

وی افزود: به علت اینکه مشکل فنی در چرخ قبل از ورود هواپیما به فرودگاه تبریز توسط خلبان به فرودگاه تبریز اطلاع داده شده بود فرودگاه تبریز با تمهیدات لازم آمادگی اش را اعلام و هواپیما با ایمنی کامل در باند بتنی فرودگاه تبریز نشست.

صفایی گفت: فقط پرواز شرکت هواپیمایی کارون در مسیر اهواز به تبریز با شماره پرواز ۲۶۵۳ کنسل شده است و دیگر هیچ پروازی به علت مسدود شدن یک ساعته باند فرودگاه تبریز لغو نشده است.

وی تصریح کرد: در ساعت ۲۲:۱۰ باند اصلی فرودگاه تبریز باز شده و پروازها با تاخیر یک ساعته به سمت این فرودگاه در حال حرکت هستند.



Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: