آدرس پست الکترونيک [email protected]









سه شنبه، 30 بهمن ماه 1397 = 19-02 2019

منبع داخلی: سیستم عصبی‌ روحانی بهم ریخته است

سایت امتداد: می‌شود گفت روحانی تمام دستاوردهای 40 پروژه‌ای که در استان هرمزگان افتتاح کرد را با یک جمله به باد داد. جایی که گفت: «دلیل قاچاق اجناس به خارج از کشور گرانی نیست، ارزانی است. بروید در کشورهای همسایه و ببینید که گوشت در آنجا چند دلار است.»

ابتدا از او می‌توان از او پرسید: آیا درآمد مردم را هم به دلار محاسبه و بعد با همانجا مقایسه کردید؟ مهمتر از این موضوع این است که او دچار یک خطای بیانی شد که می‌تواند علامت خطر باشد.

اما چه می شود که روحانی به اینجا می‌رسد که به همین سادگی نمی‌تواند متوجه شود، استفاده از عبارت «ارزانی» برای جامعه‌ای که صبح تا شب از «گرانی» نالان هستند، نوعی «فحش رکیک» محسوب می‌شود؟

دو تحلیل در این‌باره وجود دارد: تحلیل اول این است که روحانی تعمدا این کار را می‌کند تا مردم را عصبانی تر کند. (این تحلیلی است که بسیار مطلوب تئوری پردازان توهم توطئه و اصولگرایان است)

اما تحلیل دوم با وجود آنکه تحلیل اول را رد می‌کند، اما در عمل خطرناک‌تر بودن اوضاع را بیشتر نشان می‌دهد. وقتی روحانی دچار چنین لغزش زبانی می شود نشان می‌دهد که تا چه اندازه ذهن و سیستم عصبی‌اش تحت فشار و خطا‌پذیر شده است. این نکته بسیار مهم است. او امروز به مانند فردی می‌ماند که در وسط یک دعوای بزرگ خود را تنها حس می‌کند. این چنین افرادی طبیعتا دچار لغزش‌های فاحش در بیان می‌شود. خطر اصلی همینجاست. روحانی با چنین سطحی از فشار آیا می‌تواند در تصمیم‌گیری‌ها موفق عمل کند؟

فیلم زیر: اظهارات تکاندهنده وزیر مستعفی روحانی: ۳۵ هزار میلیارد تومان صرف موسسات مالی و اعتباری فاسد کردند




www.youtube.com/watch?v=t23nO_EtGqg

با استفاده از لینک زیر می توانید ویدیوی مزبور را دانلود کرده و به اشتراک بگذارید. برای دانلود این ویدیو از سایت ایران پرس نیوز خارج میشوید.
DOWNLOAD



مسعود January 4, 2019 07:19 PM

خیلی جالبه این مهره سوخته هم جزو متنقدین و طرفداران ملت دراومده کیه که صحبتها و کامنتهای جناب عالی رو در مورد مردم و بیماران جگر سوخته کشور عزیزمون که۱۰۰درصد از فشار های شما و امثال تو دد سفتان به یکایک ملت شریفمون وارد کردید و میکنید بیمار شدن حالا که کنار گذاشنتند یار و یاور مردم شدی و بعدازلفت و لیس کردنهایادت اومده و روشنگری میکنی و ادای انسان بودن و خودت رو دلسوخته نشون میدی ولی زهی خیال باطل بقول جوون های خوش ذوق مملکت تو یه جمله فازت چنده و کجا سیر میکنی دیر اومدی اول صف هم میخواهی وایسی بابا خیلی پرو تشریف دارید فکر سوراخ موش باش هر چند که ستم به موشه

گزارش یا اعتراض به این نظر


شهنام January 4, 2019 11:51 PM

نه عمو بوی مرگ شنیدی میخوای خودتو بکشی کنار ولی کور خوندی همتون باید جواب پس بدین به خصوص تو مردک الدنگ جنایتکار با واردات داروهای تقلبی چینی هزاران ایرانی رو یه قتل رسوندی و با نابودی نظام پزشکی و عدم تربیت صحیح کادر درمانی بهداشت و درمان این مملکت رو کاملا نابود کردی همه ی شما زباله های اسلامی در آتش خشم ملت ایران خاکستر خواهید شد

گزارش یا اعتراض به این نظر


آرش پ February 19, 2019 11:28 AM

در این شرایط بحرانی برای رژیم، که امکان شورش مجدد مردم وجود دارد، باند ولایت وقیح ممکن است بهر حقه ای دست بزند تا شاید بتواند از سقوط رژیم جلوگیری کند مثلا امکان دارد که روحانی را در طی یک استیضاح خلع کرده و احمدی نژاد یا یک مهره دیگر مخالف روحانی را جانشین او کنند مردم داخل ایران باید کاملا هوشیار باشند هیچگونه اصلاحات نمایشی مشکل مردم را حل نخواهد کرد، همه باید فقط در فکر براندازی رژیم باشند

گزارش یا اعتراض به این نظر


Babak February 19, 2019 12:05 PM

نه سیستم عصبی‌ روحانی بهم نریخته ، بلکه همانگونه که میدانیم یکی از دست آورد های آخوند و ملا سفسطه و مغلطه میباشد که همیشه برای تحمیق ملت بکار برده و میبرد و یک نتیجه آنرا هم میتوان در سر چاه جمکران مشاهده کرد !

گزارش یا اعتراض به این نظر


حقیقتگو February 19, 2019 08:05 PM

این تاتربازی ها وعصبی بودن نمائی فقط وفقط برای عوام فریبی است وقتی آخوندروباه بنفش وقتی درکناراربابش پوتین است و معادن ایران یکی بعدازدیگری همانند دریای خزربه ایشان می بخشد چه لبخندها می زند زمانی که آخوندسانان درجمع مردمی ظاهرمیشوند دچارلرزش وتنش و عصبی بودن میشوند زیراکه چیزی برای گفتن ندارند و تنها با بیراهه زدن به قاچاق و مبارزه با استکبار رو می اورند که زمان بگذرد و بتوانند سریع ازمعرکه خودرا نجات دهند یک لیترشیرتازه حقیقی 9ریال بود و حالا یک لیتیرشیرخشک آب زده و با مواد سفیدکننده 30000ریال - یک کیلو گوشت 50ریال بود حالا بیش از800000ریال و صدها وهزارها مورد دیگر که نتیجه حکومت اقتصاد مال خراست می باشد درحقیقت کشورایران دچارسرطان اسلامی عبابردوشان شده است که نتها اقتصاد و پول ورفاه را طعمه کردند بلکه نسل کنونی و آینده هم راملعول

گزارش یا اعتراض به این نظر


پلنگ ایران زمین February 20, 2019 04:33 AM

ای آنکه مذاکره شعارت استخرفرح در انتظارت
هتمن به روحانی رادیو اکتیو رساندند که مغزش قاطی شده بزودی پیام مرگ او را خواهیم شنید

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: