آدرس پست الکترونيک [email protected]









شنبه، 15 دی ماه 1397 = 05-01 2019

کروبی: پدرم فقط خواستار محاکمه علنی است

حسین کروبی، فرزند مهدی کروبی در گفت‌وگو با اعتماد آنلاین حرف‌های محمدرضا باهنر درباره رفع حصر از مهدی کروبی در سال ۹۶ را رد گرد و گفت: « با قاطعیت این نظر را رد و اعلام می‌کنم این سخن خلاف واقع است، به این دلیل که در این سال‌ها من با دولتی‌ها و غیردولتی‌ها در ارتباط بوده و هستم تا به حال هیچ کسی مدعی این نشده که سال گذشته می‌خواستند رفع حصر کنند، تا بعد از آن نامه‌های آقای کروبی موضوع را به هم زده باشد. این سخن فرار به جلو است از آنجایی که ادامه حصر توجیه‌ناپذیر است لذا به دروغ و خلاف‌گویی افتاده‌اند.»

فرزند مهدی کروبی افزود:« اولین زندان ایشان به سال ۴۲ بر می‌گردد و ۱۵ سال در رژیم شاه مبارزه کردند. دلیل این مبارزه هم این بود که مردم بتوانند حرف خود را بزنند. حالا بعد از ۴۰ سال که از انقلاب گذشته بگویند آزادی شما منوط است به اینکه صحبت نکنید. این حرف بسیار زشت و غیرمنطقی است. ایران کشوری است با این همه سابقه و تمدن، مگر اینجا کره شمالی یا کوبا است که کسی برای اینکه بخواهد اظهارنظر کند از کسی اجازه بگیرد.»

حسین کروبی همچنین گفت: « من اخیرا دوباره با آقای کروبی صحبت کردم مجددا به من گفتند من هیچ چیزی به جز یک محاکمه علنی نمی‌خواهم.»



Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: