آدرس پست الکترونيک [email protected]









پنجشنبه، 11 بهمن ماه 1397 = 31-01 2019

فعال زن کارگری به زندان کچویی منتقل شد

خبرگزاری هرانا – پروین محمدی، فعال کارگری و نائب رئیس اتحادیه آزاد کارگران ایران صبح روز جاری با قرار بازداشت یک ماهه، به زندان کچویی کرج منتقل شد. وی روز سه شنبه ۹ بهمن‌ماه توسط نیروهای امنیتی بازداشت شده بود.

به گزارش خبرگزاری هرانا، به نقل از اتحادیه آزاد کارگران ایران، امروز پنجشنبه ۱۱ بهمن ماه ۹۷، پروین محمدی، فعال کارگری، پس از صدور قرار بازداشت یک ماهه به زندان کچویی کرج منتقل شد.

بر اساس این گزارش در دادسرای فردیس کرج سند وثیقه سیصد میلیون تومانی که ساعت ۸ صبح برای آزادی پروین محمدی آماده شده بود، پذیرفته نشد و این فعال کارگری نهایتا پس از صدور قرار بازداشت موقت به زندان کچویی کرج منتقل شد.

بعدازظهر روز سه‌شنبه ۹ بهمن‌ماه پس از بازداشت جعفر عظیم زاده، دبیر هیات مدیره اتحادیه آزاد کارگران، پروین محمدی نیز بازداشت و به مکان نامعلومی منتقل شده بود.

نیروهای انتظامی فردیس کرج هم‌زمان با بازداشت پروین محمدی تعدادی از وسایل شخصی وی از جمله لپ‌تاپ، گوشی موبایل و کتاب‌های وی را نیز ضبط کرده‌اند.

پروین محمدی، پیش‌تر نیز در آبان ماه سال ۹۴ به وزارت اطلاعات احضار شده بود.

لازم به ذکر است جعفر عظیم زاده نیز روز گذشته با نیابت قضایی صادره بر مبنای محکومیت، روانه زندان اوین شده بود.

جعفر عظیم‌زاده، دبیر هیات مدیره اتحادیه آزاد کارگران ایران، در خردادماه سال گذشته پس از سالها فشار قضایی از طریق احضار، بازجویی، بازداشت و محاکمه، به همراه شاپور احسانی راد دیگر هم پرونده ای خود توسط شعبه ۸ دادگاه تجدید نظر استان مرکزی از اتهامات مطروحه تبرئه شده بود.

این فعال کارگری پیشتر توسط دادگاه انقلاب ساوه و شعبه ۱۵ دادگاه انقلاب تهران به اتهامات “اقدام علیه امنیت ملی” و “تبلیغ علیه نظام” به ۱۷ سال حبس تعزیری محکوم شده بود.



فرهاد January 20, 2019 10:45 AM

اولا نام جمهوری اسلامی اخوندی ایرانی با شکنجه مترادف است,از روزاول شکنجه تحت نام تعزیر از زبان امامشان بوده و هست ثانیا چرا از این با احترام صحبت میکنید, آقا و محترم برای شکنجه گران بکار بردن معنی ندارد,با نام قاضی یا بازجو یا پاسدار

گزارش یا اعتراض به این نظر


هرمز January 20, 2019 03:28 PM

زیبا کلام راست میگوید سالهاست که مردم ایران روایت یک طرفه و دروغسازیهای تلویزیون جمهوری اسلامی را قبول ندارند اما رژیم این دروغ ها را برای اقلیت طرفدار خودش پخش میکند که با ولع میپذیرند و بدان باور دارند و این اقلیت ده در صدی که رژیم جنایتکار بروی آنان حساب میکند و به آنها میرسد شده اند چماق سرکوب رژیم و صدای یک اقلیت ده درصدی مبارز را در گلو خفه میکنند و این وسط یک اکثریت هشتاد در صدی گرفتار نان به نظاره نشسته اند تا شاید دستی از غیب بیاید و گره کارشان را بگشاید وفعلا این دست از آستین ترامپ بیرون زده ولی معلوم نیست میخواهد بر پوزه خامنه ای مشت شود یا دست روحانی را بفشارد

گزارش یا اعتراض به این نظر


داریوش January 20, 2019 05:46 PM

جوابش رو بجای ما اسرائیل داد، دیشب یک دسته تفاله آخوند، سردار ، پاسدار و بسیجی کباب شدند

گزارش یا اعتراض به این نظر


Kassra January 21, 2019 01:09 PM

درود
بعله باز حکومت قدر قدرت با درایت امام زمانی و بدون چالش توانست کارگران و کسانی که برای انسانيت تلاش میکنند را به شکنجگاه ببرد چه برازنده است وقتی حسن خمینی با ان شکم برامده را مردم میبینند اما از وحشت اخوند و نوکران روسی دم نمیزنند درد انسانی تا کجا؟

گزارش یا اعتراض به این نظر


نسل بیدار January 30, 2019 10:23 AM

چهل سال همه دست به دست هم دادند و صدای میهنپرستان را بریدند و سانسور کردند * آیا زمان آن نرسیده که با این ملت یک گفتمان جدی داشته باشیم و از آنها بخواهیم که این ترس و این سکوت و این بلاتکلیفی و این بی‌خیالی را کنار بگذارند؟

آخر این حکومت است که این ملت دارد یا یک آبرو ریزی تاریخی است؟ آبرو ریزی تاریخی برای ملتی که در این دوره زمانه چنین حکومت عقب مانده‌ای را تحمل می کند * بابا جان یکی به ملت بگوید یک پارچه بپا خیزید و کلک این آخوند‌های جهنم شده را بکنید و ایران را از این انگل‌ها پاک کنید * تا چه زمان باید هر روز به هم خبر بد بدهیم؟ آیا نباید این ملت را یک هی زد که چه نشسته‌ای ایران بر باد رفت؟

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: