آدرس پست الکترونيک [email protected]









یکشنبه، 16 دی ماه 1397 = 06-01 2019

تظاهرات علیه پوپولیست ها در ایتالیا و مجارستان

صف آرایی شهرداران ایتالیایی علیه دولت

افزايش سياستهاي ضدمهاجرتي دولت ايتاليا صداي شهرداران اين کشور را درآورد.

افزايش سياستهاي ضدمهاجرتي دولت ايتاليا صداي شهرداران اين کشور را درآورد. تعدادي از شهرداران بزرگ ايتاليا در محکوميت نژادپرستي و در اعتراض به افزايش سياستهاي سختگيرانه دولت ايتاليا عليه آوارگان و مهاجران اعلام کردند که بعضي از مفاد قانون ضدمهاجرتي را که اخيرا در پارلمان ايتاليا به تصويب رسيده است اجرا نخواهند کرد.

تظاهرات ضد دولتي هزاران نفر از مردم مجارستان

هزاران نفر از مردم مجارستان دیشب با تجمع در شهر بوداپست پایتخت این کشور به قانون کار جدید دولت به ریاست "ویکتور اوربان" اعتراض کردند.

حدود ده هزار نفر از شهروندان مجارستانی با تجمع مقابل پارلمان این کشور ، شعارهایی با مضمون "ما نمی خواهیم برده باشیم" و "فیدز کثیف" (حزب "ویکتور اوربان" نخست وزیر این کشور) را سردادند.

علت اعتراض سراسری مردم مجارستان، تصویب قانون مورد مناقشه کار است که مجلس آن را به تازگی تصویب کرده است.

اتحادیه های کارگری، این قانون جدید را قانون برده داری نامید و اعلام کرد: با تصویب قانون جدید ساعات اضافه کار را از 250 ساعت به 400 ساعت افزایش داده و پرداخت دستمزدهای اضافه کار می تواند تا سه سال بطول بیانجامد.

احزاب مخالف دولت،اتحادیه های کارگری و سازمان های مدنی این اعتراض ها را که از چند هفته گذشته آغاز شده است،حمایت می کنند.

این اعتراض ها فقط ضد قانون کار نیست بلکه نارضایتی های مردم ضد فعالیت های دولت "ویکتور اوربان" شامل گزارش های یک جانبه تلویزیون حامی دولت، محدودیت آزادی پژوهشگران و محققان و فساد در بین نمایندگان دولت و اعضای خانواده آنان را نشان می دهد.



شهنام January 6, 2019 06:22 PM

به نظر میرسد افراد وطن فروش و بی مغز از جنس دمکرات های آمریکا در همه ی دنیا پراکنده شده اند گویا تمام کشورهای جهان به یک پرزیدنت ترامپ نیاز دارند

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: