آدرس پست الکترونيک [email protected]









دوشنبه، 17 دی ماه 1397 = 07-01 2019

روحانی: کاهش منابع آبی در ایران خطرناک است

روحانی امروز روز دوشنبه ۱۷ دی گفت که کشور هر سال به مواد غذایی بیشتر نیاز دارد و این در حالی است که به گفته او با محدودیت در خصوص زمین حاصل‌خیز کشاورزی روبرو است. او هشدار داد که حتی اگر محدودیت‌ها در ارتباط با زمین کشاورزی از بین برود باز "با محدودیت منابع آبی مواجه هستیم".

روحانی امروز در دیدار با وزیر و مدیران ارشد وزارت جهاد کشاورزی با اشاره به کاهش ذخایر آبی، اذعان کرد که در این زمینه ایران"متاسفانه وضع خوبی ندارد".

روحانی یکی از دلایل این وضعیت را صدور "مجوزهای نادرست" اعلام کرد و گفت که که بر اثر "برداشت بی‌رویه" مشکلاتی در آینده به وجود خواهد آمد. او "افت ذخایر زیرزمینی" را "خطرناک" خواند.



homa January 7, 2019 02:09 PM

حسنک روحانی تا آب رابروی مردم بستید وبه عراق دادید تا خاک کشور را کندید وبه قطر واما ات وعراق دادید پس خفه شو‌

گزارش یا اعتراض به این نظر


علی January 7, 2019 05:37 PM

مردک تو و نظام فاسد جمهوری اسلامی دودمان منابع طبیعی ما را بر باد دادید تمام آبهای زیرزمینی را در اوردید و به هندوانه و خربزه وووو تبدیل کردید و صادر کردید و پولش رو دادید به مسلمان‌های لش و لوش مثل حماس و حزب‌الله و یمن و سوریه وووو تمام دشتهای ما در حال نشست هستند حالا آمدی میگی خطر داره بابا خطر اصلی شما و رهبر ابله پلید و نظام فاسدتونه که دودمان ایران رو بر باد داده

گزارش یا اعتراض به این نظر


حقیقتگو January 7, 2019 06:09 PM

تعجب آورنیست آخوند حیله گرومکاربنفش که درتمامی دوران حکومت اخوندی درپست ومقام مختلفی داشته است و حالا بعدازگذشت بیش ازشش سال رئیس جمهوربازیش یکباره به فک کمبود منابع آب کشور می افتدد و جالب ترآنکه بسیاری ازفعالان وکارشناسان محیط زیست که اینگونه هشدارها را سالهامیدهند یا کشته شده اند و یا دستگیروتوسط سنایورسازان عناصرزمین خواروکوه خوارومعدن خوارحکومتی جاسوس خارجی تلقی شده ودرزندان ها شکنجه میشوند حالا آخوند بنفش برای عوام فریبی و گول زدن ازفاجعه ای حکومت آخوندی دراین چهل ساله برایران به هرشکل وفرمی روا کرده کارشناس منابه آب زیرزمینی میشوند پس کجارفت امام زمان جناب اخوند که کشورامام زمان بی آب شده است؟ اینهم تقصیرامریکا واسرائیل وحجاب است؟بقول کارشناسان غربی زمان میرسد که کشورهای نفتی خاورمیانه نفت را درمقابل آب تحویل دهند

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: