آدرس پست الکترونيک [email protected]









دوشنبه، 24 دی ماه 1397 = 14-01 2019

شکنجه؛ پاسخ فعال مدنی به دادستان کل دروغگو

دادستان کل جمهوری اسلامی امروز ادعا کرد که اسماعیل بخشی، نماینده کارگران نیشکر هفت تپه دروغ گفته که شکنجه شده و با او برخورد خواهد شد. این در حالیست که یک فعال مدنی در پاسخ به دادستان دروغگوی خامنه ای در اینستاگرام نوشت که شاهد شکنجه اسماعیل بخشی در زندان اهواز بوده است.

دادستان کل جمهوری اسلامی می گوید که ادعای اسماعیل بخشی در مورد شکنجه شدنش از اساس دروغ بوده و نامبرده با اهداف و انگیزه های خاص سیاسی چنین مطلبی را اعلام کرده است.

اما عسل محمدی که همزمان بازداشت و به زندان اطلاعات اهواز، محل نگهداری اسماعیل بخشی، منتقل شده بود، در اکانت اینستاگرام خود نوشت که در مدت بازداشتش فریادهای نماینده‌ کارگران هفت‌تپه و واکنش ماموران را ‌شنیده است.

او می‌نویسد: من صدای ممتد سرفه و تنگی نفس شدید اسماعیل بخشی را از اتاق بازجویی مجاور می‌شنیدم و تمسخر ماموران را که می گفتند "فیلمشه این حالش از ما بهتره." (...) من روزی که برای هواخوری به حیاط بازداشتگاه می‌رفتم صدای فریادها و توهین‌ها و افتراهای بازجو به اسماعیل را شنیدم. من حاضر به شهادت برای آنچه که شنیدم و دیدم هستم.

این فعال اجتماعی همچنین می‌گوید: شاهد ساعتهای طولانی بازجویی‌سپیده قلیان بودم و از ده صبح تا پاسی از نیمه شب تقریبا هر روز این پروسه تکرار می شد. من صدای فریاد و توهین‌های بازجویش را از اتاق کناری می نشیدم . من شاهد روزی بودم که چنان فشاری برای اعتراف دروغ بر او آوردند که پنجه بر چهره اش می کشید و آرزوی مرگ می کرد."


بشنو ای شکنجه گر: ما شما را محکم‌ تر زده‌ایم

سپیده قلیان که همراه با تعدادی از کارگران نیشکر هفت‌تپه ازجمله اسماعیل بخشی نزدیک به یک ماه در زندان بود. این فعال مدنی به واسطه توییت‌های خود با اعلام اینکه ماموران اطلاعات،‌ موضوع شکنجه را ناشی از توهم او و اسماعیل بخشی دانسته‌اند،‌ در توییتر خود نوشته است که یادآوری ۳۰ روز رفتار وحشیانه و ضدبشری هنوز هم می‌تواند چشم‌هایش را خیس کند و تنش را بلرزاند.

از اینستاگرام سپیده قلیان پس از آزادی از زندان شوش:

هر شلاقی که فرود می‌آید
دو صدا دارد
یک صدا را شلاق‌زن می‌شنود
صدای دیگر را شلاق شده
ما صدای دوم شلاق هستیم
کدام صدا قوی‌تر است؟!
نرون و جلادی که شلاق می زند صدای اول را می‌شنوند
صدای دوم را ما می‌شنویم
عرقش را شلاق‌زن پاک می‌کند
ما نیز عرق‌مان را پاک می‌کنیم
شلاق بعدی را که می‌زند می‌گوییم
محکم‌تر از این هم می‌توانید بزنید آقا،
ما شما را محکم‌تر زده‌ایم…
در فاصله‌ی دو شلاق یک سوال مطرح می‌شود
چه بکنیم که پیش از خشک شدن چاه‌های نفت
شما از اینجا بروید؟!
شلاق را محکم‌تر از این هم می‌توانید بزنید آقا،
ما شمارا محکم‌تر زده‌ایم


این کودک شکنجه شده انتقام آن روزها را می‌ گیرد

آقایان اصولگرا و اصلاح طلب، بساطتان را جمع کنید که باد کاشتید و اکنون موسم دروکردن طوفان فرا رسیده است

هاشم خواستار نماینده معلمان کشور پس از افشای شکنجه توسط اسماعیل بخشی و خانم سپیده قلیان که توسط ماموران وزارت اطلاعات روی آن‌ها اعمال شده است، با نوشتن مقاله‌ای در باره شکنجه در نظام ولایت فقیه، آن را بخشی جدایی ناپذیر از این نظام دانسته که تنها با شکنجه و کشتار توانسته است۴۰ سال به حکومت خود ادامه دهد.

آقای هاشم خواستار در بخشی از این مقاله می‌نویسد: اصلاح طلب اصولگرا، دیگه تمامه ماجرا؛ فراموش کنید که قبلا افراد شکنجه شده سکوت می‌کردند و دم نمی‌زدند؛ ولی حالا ملت بیدار شده و هر روز صفوفش فشرده‌تر و متحدتر، در مقابل حاکمان زورگو ایستاده و هر گونه شکنجه‌ای را با افتخار افشا می‌کند.

این معلم آزاده نوشت: حکومتی که در عمر ۴۰ ساله‌اش ۶۵ مرتبه توسط سازمان ملل بخاطر نقض حقوق بشر محکوم شده و از نظر آزادی و دموکراسی در رتبه‌ی آخر، یعنی رتبه‌ی ۱۵۰ است آیا می‌تواند بدون شکنجه و زندان و اعدام و… به حیاتش ادامه دهد؟؟

وی نوشت: من حاضرم با یک هیئت بی طرف از طرف حقوق بشر سازمان ملل ، بیش از ۱۰۰۰مورد زندانی شکنجه شده‌ی فیزیکی و نه روانی را درهمین زندان وکیل‌آباد مشهد پیدا کنم. از همبندی هایم، دو نفر پاکستانی به نام های امجد و عمران در اطلاعات سپاه شدیدا شکنجه شده بودند که عمران میگفت با چهار دست و پا خودش را به دست‌شویی می‌رسانده. امجد می‌گفت بازجویش حتی روز‌های جمعه نیز می‌آمده و او را شکنجه می‌کرده که ما به شوخی به او می‌گفتیم می‌آمده که اضافه کاری بگیرد. در اطلاعات، دو زندانی بنام‌های مولوی کمال‌الدین عثمانی و مولوی پهلوان از تربت جام می‌گفتند بسیار به آنها مشت و لگد زده تا حدی که دست‌هایشان را که جلو دستگاه تناسلی خود میگرفتند، مامور میگفته دست‌هایت را بر دار و با لگد به دستگاه تناسلیش می‌زده است.

هاشم خواستار نوشت: حاکمان ایران همچون پدر و مادر ناتنی هستند که کودک معصومی را هر روز به زیر شکنجه و ضرب و شتم می‌برند و تصور می‌کنند که این کودک همیشه کودک باقی خواهد ماند؛ اما این کودک علی‌رغم میل پدر و مادر ظالم زنده مانده و بزرگ شده و اکنون در مقابل آنها ایستاده و انتقام آن روزها را می‌گیرد. آقایان اصولگرا و اصلاح طلب، بساطتان را جمع کنید که باد کاشتید و اکنون موسم دروکردن طوفان فرا رسیده است.

کارگر شکنجه شده خطاب به شکنجه گران: دروغ نگویید

اسماعیل بخشی، نماینده کارگران شرکت هفت‌تپه نیشکر در یک پست اینستاگرامی با هشتگ #به_مردم_دروغ_نگویید اعلام کرد که با هیچ گروه تحقیقی از طرف دولت، مجلس و یا قوه قضاییه در ارتباط با پرونده شکنجه‌اش دیدار و گفت‌وگو نکرده است.

اسماعیل بخشی روز ۲۷ آبان‌ماه گذشته هم‌زمان با چهاردهمین روز اعتصاب کارگران شرکت نیشکر هفت‌تپه بازداشت شد و تا روز ۲۱ آذرماه در زندان بود. او روز جمعه ۱۴ دی‌ماه در نامه‌ای به محمود علوی، وزیر اطلاعات جمهوری اسلامی با اشاره به ۲۵ روز "بازداشت ناعادلانه" توسط وزارت اطلاعات نوشت: «مصائب و رنج‌هایی بر من تحمیل شد که هنوز از شر آنها خلاص نشدم و برای رهایی از آنها به داروهای اعصاب و روان پناه آورده‌ام.»

به گفته این کارگر شکنجه شده، در روزهای اول بازداشت "تا سر حد مرگ" شکنجه شده است: «تا ۷۲ ساعت در سلولم از جایم نمی‌توانستم تکان بخورم و آنقدر زده بودند که حتی از تاب درد خوابیدن هم برایم زجرآور بود.»


عکس دسته جمعی شکنجه گران کارگر مبارز در زیر گزارش
فیلم زیر: وقیح تر از آخوندها، این بی شرفها هستن

سخنگوی کمیسیون امنیت و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفته: بر اساس گزارش وزیر اطلاعات و مدیران وزارت اطلاعات (عکس زیر)، "اسماعیل بخشی" بهیچ‌وجه در دوران بازداشت در وزارت اطلاعات شکنجه نشده است.

فیلم زیر: حشمت الله فلاحت پیشه،‌رئیس کمیسیون امنیت و سیاست خارجی مجلس ولایت: ...در مسیر بازداشت و انتقال به زندان یکسری درگیری بین آقای بخشی و ماموران صورت گرفته اما شکنجه‼️ نبوده...در فیلمی به وابستگی به حزب کمونیست کارگری اعتراف کرده. البته صدایش کاملا مفهوم نبوده...

پس بدونید که در نظام آخوندی به شکنجه می‌گن درگیری با ماموران. چون همه دیدند آثار شکنجه رو، مجبورن بگن دعوا شده تو مسیر. اسم تنها حزبی که یه «کارگر» توش داره هم فقط بلد بودن و وصلش کردن به کمونیست کارگری. این سرانجام «تحقیقات»شون بوده

کامنت یکی از کاربران: وقیح تر از آخوندها، این بی شرفها هستن

ایران پرس نیوز





www.youtube.com/watch?v=LWd7-V3Gc2U

با استفاده از لینک زیر می توانید ویدیوی مزبور را دانلود کرده و به اشتراک بگذارید. برای دانلود این ویدیو از سایت ایران پرس نیوز خارج میشوید.
DOWNLOAD



هرمز January 9, 2019 05:01 AM

بزودی این سربازان گمنام امام زمان از گمنامی بدر خواهند آمد و بهمراه سرکردگان بانامشان در دادگاههای مردمی محاکمه و بسزای کردار پلیدشان خواهند رسید و آنگاه امام زمانشان نیز میتواند به چاه خود در سامره پایتخت گدایان برگردد و تا ابد الدهر آسوده بخوابد چون مردم بیدار خواهند بود

گزارش یا اعتراض به این نظر


RAZI January 9, 2019 08:25 AM

شما میتوانیدانکار کنیدوتهمت بزنید چون همتون سراپا یک کثافتید و وقیح ولی اصولا برای چه ایشون باید دستگیربشه حتما میخواستید باهم صبحانه بخورید بابااحمق خودتونید واونهاییکه به شماوحرفاتون باور دارن

گزارش یا اعتراض به این نظر


قاسم January 9, 2019 09:54 AM

قضاوت با افرادی است که این عکس را می بینند آخر کدام یک از اینها که درعکس هستند قیافه یک انسان امین و شرافتمند را دارند ببینید این شکمهای بزرگ و مغز های کوچک این افراد را فقط شبیه مزدوران و قاتلان هستند به گوریل گفتن تو از ما خیلی با شرفتر و انسانتر هستی اینها ذوب شده درتوالت ولایت وقیح هستند از همه بر جسته تر شکم این آخونده که درعکس دیده می شود عجب چه اسلامی به ملت معرفی کردید می گویید اسلام دین رافت و بخشندگیست ! ! ! ! ! ! ! !

گزارش یا اعتراض به این نظر


دلار January 9, 2019 03:01 PM

حشمت الله فلاحت پیشه درست در روزهای آخر عمر نظام ولایی حکم اعدام خودش را صادر کرد!

گزارش یا اعتراض به این نظر


خلیل January 9, 2019 05:20 PM

این لات و لمپن های ولایت ۴۰ سال است که مشغول شکنجه و اذیت و آزار فرزندان ایرانزمین هستند این آقای به اصطلاح دکتر خودش هم به حرفهایی که میزند معتقد نیست با دیدن این فیلم بسیار ساده میشود فهمید که حرفهای این جناب تماما دروغ محض است ای لعنت خدا و خلق خدا بر شما دروغگویان در قران آمده ،، هر آنکس که بر واقعیتها پرده پوشانی کند کافر است ،، پس تک تک شما ها به سرکرده گی رهبرتان کافر هستید

گزارش یا اعتراض به این نظر


farshid January 9, 2019 08:06 PM

چقدر مایه تمسخره گفتار رئیس کمسیون امنیت مجلس ولایت اینها اصلا یادشون رفته مثلا وکیل! مردم هستند بجای حمایت ودفاع از حقوق قانونی موکلین یعنی مردم شده اند قاضی وحتی بدون دیدارشاکی ویا تحقیقات میدانی برعلیه شاکی(موکل خودشان) غیابی حکم صادرمیکنند!انهم به استناد گفته متهم ومجرمانی که صدای طبل رسوایی وجنایاتشان درهمه عالم پیچیده چقدر احمقانه مثله همیشه میخواهند با برچسب زدن(کمونیست بودن دروغین وبدون مدرک وبا اشاره به فیلم ! انهم با شک واینکه صدا واضح نیست) بی تردید براساس دهها ایات قرانی(سوره اعراف و )کسانی که در برابر ظالمین سکوت کنند شریک جرمند چه برسد به کمک وهمراهی ظالمان مطمئن باشید خداوند ناظر است ومردم بیدار شاهنامه اخرش خوش است

گزارش یا اعتراض به این نظر


آرش - صبحی January 10, 2019 11:04 AM

بنید در میان این گله همراه یک چهره آرام ومتعارف وخوش قیافه ویک چهره رئوف میبینید؟ یک مشت لات ولوت وانسانهائی که حاضرند برای پول زندانیان خودرا در چرخ گوشت هم بیناندازند اینان همه اهرمها وبازوهای شکنجه در جمهوری اسلامی هستند که نام سربازان گمنام برآنها بهاده شده بهترین صفت برای اینان وشخص محمود علوی اینست که آنها را خونخواران گمنام ارزیابی کنیم

گزارش یا اعتراض به این نظر


رازی January 10, 2019 02:54 PM

اقایان اگر شرف دارید اگر فرزند واقعی پدرتون هستید اگر چیزی که باید بین پاهاتون باشه را دارید دروغ نگویید من شک دارم

گزارش یا اعتراض به این نظر


ایرانی هستم January 12, 2019 02:02 PM

««عمران میگفت با چهار دست و پا خودش را به دست‌شویی می‌رسانده»» من دقیقا این حالتِ روی دست و پا رفتن و توانایی راه رفتن رو نداشتن رو می فهمم ~ سال ۶۲ به دلیلی که هر گز مشخص نشد ٬ دردامنه پایینی مسیر توچال ٬بازداشت شدم ٬ظاهرا فقط چهره ام به نظرگله ای از پاسدارهای وحشی گرسنه مشکوک بوده ٬و اون روز ناگهان عده ای به من هجوم اوردند و در مقابل چشمهای متعجب مردم با زور و هل دادن و فشار دخل همان ون های سفید لعنتی با چند نفر دیگر مستقیم به اوین برده شدیم بعد از دو هفته ازاد شدم که داستان اون دوهفته با وجود این مدت خیلی کوتاه ان چنان بود که شبی که خیلی از مردم در انتظارازادشده ها وهم خانواده من همه برای پشت در اوین با صورتهایی خسته و انگار خشک شده امده بودند دنبالم ٬ انقدر مریض و خسته شده بودم که وقتی که خانه رسیدیم و برادرم دستم رو ازاد گذاشت که خودم راه بروم٬ نتوانستم و با هق هق بلند و شدید از در باغ خانه تا حوض بزرگ وسط حیاط رو چهار دست و پا رفتم و تازه شروع کردم دادزدن و تا صبح و از شدت بوی کثیف و تعفنی که از سلوهای پر ازبوی ادرار گرفته بودم ٬ تا صبح سرم را کنار حوض گذاشتم گریستم و بین خواب و بیداری گذروندم تصور اینکه این چندن هزار جوان گل عزیز ایران که سالها در زندان اوین که در مقایسه ان سال تا امروزیک « هتل » بود برایم ممکن نیست این عزیزان در حالتی که« به قتل نرسند»؟؟ چطور زنده میمانند ؟ حالا خواسته قلبی من اینست که وجدانها و شعور جمعی ما ایرانیان به یک رشد و قدرت جمعی تبدیل شود و این حیوانهای دو پا را بدون ماسکشان ببینیم و انها را که شغالها و کرکس ها و لاشخورهای کثیفی ورای حیوان هستند با کوبیدن مغز کوچکشان از این سرزمین به زادگاههای خودشان فراری دهیم

ایرانی هستم


گزارش یا اعتراض به این نظر


قلی ایرانی January 12, 2019 08:46 PM

این فلاحت بی ریشه برای همین کاسه لیسیه که 30 ساله در مجلس میچره حقوق و مزایا تا عرش اعلا

گزارش یا اعتراض به این نظر


ali January 12, 2019 08:56 PM

هرچند تلخ بود اما تاریخ خواهد نوشت که روحانیون شیعه با این مردم چه کردند روی چنگیز خان بی دین را سپید کردید

گزارش یا اعتراض به این نظر


شهنام January 13, 2019 03:23 AM

امام زمان و امام زمان پرستان بیشرف بدانند روز حساب پس دادن فرا رسیده نه در داخل ایران امنیت خواهید داشت نه در خارج از ایران آماده ی مرگی به شدت دردناک باشید

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: