آدرس پست الکترونيک [email protected]









پنجشنبه، 20 دی ماه 1397 = 10-01 2019

بازداشت دو فعال دیگر در ارتباط با اعتراض کارگران

خبرگزاری هرانا – ساعاتی قبل امیرحسین محمدی فر و ساناز اله یاری، در منزل پدری خود توسط نیروهای امنیتی بازداشت و به مکان نامعلومی منتقل شدند.

به گزارش خبرگراری هرانا، ارگان خبری مجموعه فعالان حقوق بشر در ایران، ساعت ۹ امشب مورخ ۱۹ دی‌ماه ۱۳۹۷، نیروهای امنیتی به منزل پدری امیرحسین محمدی‌فر و ساناز اله‌یاری رفته و آنها را دستگیر کردند.

امیرحسین محمدی‌فر و ساناز اله‌یاری در یک نشریه دانشجویی به نام گام با هم همکاری می‌کردند اما مشخص نیست تا چه این بازداشت ها مرتبط با این نشریه و همکاری این افراد است؛
امیرحسین محمدی فر، سردبیر و ساناز اله‌یاری، عضو هیئت تحریریه این نشریه هستند و طی ماه‌های اخیر در حمایت از کارگران و به ویژه تجمعات اعتراضی کارگران شرکت ملی فولاد اهواز و مجتمع کشت و صنعت نیشکر هفت‌تپه در این نشریه مطالبی نوشته بودند.

لازم به یادآوری است که پیشتر نیز در تاریخ ۱۳ آذرماه، عسل محمدی یکی دیگر از اعضای تحریریه این نشریه توسط نیروهای امنیتی و در منزل شخصی در تهران بازداشت و به بازداشتگاه اداره اطلاعات اهواز منتقل شده بود. وی نهایتا در روز ۱۵ دی‌ماه با قرار وثیقه و تا پایان مراحل دادرسی آزاد شده بود.



Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: