آدرس پست الکترونيک [email protected]









آدينه، 21 دی ماه 1397 = 11-01 2019

پخش فوتبال؛ نفرت‌ پراکنی مجریان صداوسیما

بهارنیوز: در جریان بازی عربستان و کره شمالی، گزارشگر شبکه ورزش صدا و سيما، با ادبیاتي عجیب، غيرورزشي و نفرت‌پراكنانه، خواهان باخت تیم ملی عربستان می شود.

این در حالیست که گزارشگر سعودی که بازی ایران را گزارش می‌کرد با تمجید از انسجام و تاکتیک تیم ملی ایران برای شاگردان کی‌روش آرزوی موفقیت می‌کند.

در جریان بازی ایران و یمن، مجری به یک خواننده معروف (عبدالله بوالخیر) می‌گوید اگر ایران برنده شد چه ترانه‌ای می‌خوانی؟ و این خواننده با لهجه عربی شروع به خواندن یک ترانه ایرانی می کند.

حال این را مقایسه کنید با نفرت‌پراکنی مجریان صدا و سیما....



ساسان January 11, 2019 06:01 PM

از رویش یافتگان در بار خلافت علی خامنه ای فردی بی ادب و فرومایه ،پست و خونخوار و کینه ای که حتی از جنازه رقیبان خود انتقام میگیرد بیش از این انتظار دارید؟

گزارش یا اعتراض به این نظر


ali January 11, 2019 09:44 PM

شما از داعش انتظار چی دارید !؟ همه چیز این حکومت آلوده به سیاست و فاشیستی است بگذار همه ماحصل چهل سال تربیت آخوندهای شیعه را ببینند

گزارش یا اعتراض به این نظر


شهنام January 11, 2019 11:43 PM

کار دیگری که به جز زر زدن از دستشان بر نمی آید بگذار این چند ماه باقیمانده را هم خوش باشند

گزارش یا اعتراض به این نظر


علی January 14, 2019 08:55 AM

این جماعت دیگر از حالت انسانی خارج شده اند و مسخ مذهب من در آوردی شیعه شده اند چنان که آب هم بدون دستورالعمل مذهبی نمی‌خورند و طبق روایات شیعی و اسلامی که آرم سپاه جهنمی هم شده هر طور که بتوانند مخالفان را میکوبند شد با تفنگ و بمب و سنگ و چوب نشد با فحاشی و دشنام و دشمن هم هر کس غیر خودشان محسوب میشود و غیر خودی را باید کوبید ولو با ناسزا و اگر نه در دنیای امروز ورزش و هنر که برای نزدیکی ملت‌ها درست شده در دید اینها میدانی است برای کوبیدن دشمن و این داستان تا این جماعت بر سر کار هستند بر همین منوال خواهد بود

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: