آدرس پست الکترونيک [email protected]









یکشنبه، 23 دی ماه 1397 = 13-01 2019

روحانی معروف و منتقد را خلع لباس كردند

به گزارش حوزه، سید حسن آقامیری با انتشار یک پست در صفحه شخصی اش در شبکه های اجتماعی از خلع لباس شدنش خبر داد.

وی نوشت: "بعد از ده پانزده سال بردن و آوردن و بازداشت کردن و ریختن تو محل کار و انفردای و... با شکایت دادستان ویژه ی تهران و به حکم قاضی شعبه دوم کیفری در دادگاه ویژه به ریاست دادستان کل کشور آقای منتظری بالاخره آقایون حکمشون رو صادر کردند. دو سال زندان که البته لطف کردند ۵ سال تعلیقش کردند و خلع لباس دائم."

یک مقام آگاه در دادسرای ویژه روحانیت اتهام‌های آقامیری را توهین به مقدسات و تشویش اذهان عمومی دانست.

این روحانی منتقد در جایی گفته بود که چطور خدا بخاطر چند تار مو، خانمی رو هزار سال در آتش جهنم می سوزاند و عذاب می دهد. چطور می‌شود عاشق چنین خدایی شد؟ اگر اینطوره که داعشی‌ها بهترند.

وی همچنین در اظهارات خود در مورد جمکران گفته بود: مسجد جمکران مسجدی است مانند مسجد سر کوچه، این همه دکان و دستگاه درست کردن ندارد!



Koroush January 13, 2019 05:29 AM

چه خوب بود خودش لباس فریب و مفتخور ی را از تن در میاورد و توبه میکرد

گزارش یا اعتراض به این نظر


پلنگ ایران زمین January 13, 2019 01:51 PM

آقای میری مانند آخوندهای هنگامه پیش از انقلاب است و برخی مسلمانانِ ایران هم هوادار او هستند اگر او رهبر جمهوری اسلامی میشد٬ دستکم ویرانی کمتر بود هر گونه پیش گیری در کشتن و چپاول در جمهوریِ ملاهایِ اهریمن٬ گناه است و تاوان دارد٬ هتا اگر خدا باشد باید گفت بخت با شما یاری کرده است که مردم شما را تکه تکه نکنند چه نیکو بود اگر شما جلودارِ جنبشِ کارگران میشدید و اینگونه یک تو دهنی به رهبر میزدید
مردم ایران باید تیزهوش باشند و ضرب المثل به مرگ گرفتن تا به تب خرسند شدن را به سرانجام نرسانند هیچ ملایی نباید در کار دولت پادرمیانی کند تا شاید روزی برسد که این گروه به مردم بپیوندند و دیگر هیچ ملایی در کشورمان نباشد

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: