آدرس پست الکترونيک [email protected]









دوشنبه، 24 دی ماه 1397 = 14-01 2019

ایران؛ گوشت چند دست می‌چرخد، گران می‌شود

معاون توسعه بازرگانی و صنایع وزیر جهاد کشاورزی اعلام کرد که یکی از دلایل گرانی گوشت قرمز این است که گوشت وارداتی دست به دست می‌شود و با دلالی گران‌تر از آن چیزی که باید به دست مردم می‌رسد

قیمت هر کیلو گوشت گوسفند: ۸۱ هزار تومان

علی اصغر ملکی، رئیس "اتحادیه گوشت گوسفندی"، گفته هم اکنون هر کیلو شقه گوسفندی بدون دنبه، ۸۰ تا ۸۱ هزار تومان به مشتری عرضه می‌شود.

"اتحادیه گوشت گوسفندی" به "باشگاه خبرنگاران جوان" گفته "کمبود دام ناشی از قاچاق" دلیل افزایش قیمت گوشت قرمز در بازار است.



یک ایرانی January 13, 2019 11:38 PM

پس با این حساب گوشت گوسفند در ایران فقط ۲۰ هزار تومان از آمریکا گرانتر است البته درآمد یک کارگر ساده در آمریکا ماهیانه ۵۰ میلیون تومان است که یک مقدار زندگی را برای آنها آسانتر میکند!

گزارش یا اعتراض به این نظر


پلنگ ایران زمین January 14, 2019 01:58 PM

تنها سبب گرانی در ایران٬ چپاول مردم و کشور است ونه چیزِ دیگری

گزارش یا اعتراض به این نظر


حقیقتگو January 14, 2019 08:13 PM

متاسفانه بسیاری درایران بویژه از طبقه متوسط و فقرزده ازقانون نفت دربرابر کالا تقدیر کردند و تصورکردند که مقامات رژیم آخوندی دیگرپولی ازجهت فروش منابع ایران تحویل شان داده نخواهد شد وفقط کالا ازجمله به اصطلاح کالاهای اساسی مصرفی مورد نیازمردم البته این خوش تصوران و خوش خیلان حالا متوجه میشوند که همان کلاهای اساسی را هم مقامات دولتی ورهبری ارزان قیمت تحویل شان نخواهند داد بلکه به قیمت چندبرابری دلار

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: