آدرس پست الکترونيک [email protected]









دوشنبه، 24 دی ماه 1397 = 14-01 2019

هیچ تغییری در وضعیت موسوی ایجاد نشده است

هیچ تغییری در وضعیت موسوی و همسرش در حصر ایجاد نشده است

برادر میرحسین موسوی، در واکنش به خبری که روز دوشنبه ۲۴ دی ماه منتشر شد و از خروج هفتگی میرحسین موسوی و همسرش، زهرا رهنورد، و مهدی کروبی از حصر حکایت داشت واکنش نشان داد.

او گفت که "هیچ تغییری در وضعیت میرحسین موسوی و زهرا رهنورد ایجاد نشده است".

پیش تر خبرگزاری ایلنا به نقل از فرزند کروبی خبر داد: ‌«حدود دو ماه پیش مسئولان امنیتی به آقای کروبی و موسوی گفتند به انتخاب خودتان هفته‌ای یک بار می‌توانیم شما را بیرون ببریم ولی تعیین آن محل باید هماهنگ شده باشد.»

مهدی کروبی، میرحسین موسوی و زهرا رهنورد از بهمن ماه سال ۸۹ در حصر خانگی و زیر نظر مأموران به سر می‌برند.

در گزارش ایلنا آمده است که "شنیده‌ها حاکی از آن است که میرحسین موسوی و زهرا رهنورد هم تاکنون به منزل دو برادر خود و اقوام همسرش رفته‌اند."

حسین کروبی گفته: البته ماموران امنیتی تاکید کردند که اسامی ملاقات شونده‌ها باید به تایید مقامات امنیتی نیز برسد و در کمیسیون یا هیاتی در این باره تصمیم گرفته خواهد شد که آقای کروبی چه افرادی را می‌تواند ملاقات کند. آقای کروبی نیز اعلام کردند که تمایل دارند این ملاقات‌ها را از خانواده‌ی شهدا آغاز کنند.

وی افزود: خانواده درجه یک نیز که شامل عروس‌ها و نوه‌ها و ما می‌شود، هرزمان که بخواهند می‌توانند با ایشان دیدار کنند، اما کلید منزل در دست نیروهای امنیتی است و هربار که ما می‌رویم باید آیفون بزنیم و بعد هم در را پشت سر ما قفل می‌کنند و باوجود تاکید خانواده کلید به ما داده نشده است.



حقیقتگو January 14, 2019 08:31 PM

بله آخوندهای شیطان صفت و مکاره و حیله گر دربالای ها منبرها دراین چهل ساله چه ازلطف ومهربانی دین اسلام درهمه امور بشری و بنده بودن خدا می گویند که خدای اسلام و پیامبر وامامانش چه درجهت مهربانی به بنده گان وفقرا چه روایت هائی دارند و خدا تمامی بنده گانش را بدون تبعیض محترم می داند ولی حقیقت چیز دیگری است که خدای اسلام فقط علی خامنه ای است ونتها بشری را به آدمیت و انسانیت نمی شناسد بلکه درصدد زبان بردن وحصرآنها هم برآمده است انکار که درکشورهای جهان سوم هرکجا نفت اززمین درون بیرون می اید شیطانی سیاه افکارو سیاه اعمال و ضدبشری هم همراه با نفت سیاه ازدرون زمین بیرون امده و براین کشورها حاکم میشود

گزارش یا اعتراض به این نظر


کاریکامراناتور January 15, 2019 03:25 AM

مثلا فکر میکنید که موسوی با آمدنش برای شما تخم طلا میگذارد!؟ او هم مجهز به خوانش نوع دیگری از فلسفه ی اسلام قرون وسطائی با قوانین متحجر و از تاریخ مصرف گذشته اش هست مشکل ما تغییر قانون اساسی و آزادی تمام عقاید در مملکت بدون انتخاب دین رسمی و تبعیت از قوانین مدرن امروزی هست

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: