آدرس پست الکترونيک [email protected]









چهارشنبه، 26 دی ماه 1397 = 16-01 2019

احکام وحشیانه ملاها؛ تاثیر فشارهای بین المللی

دادستان جنایتکار خامنه ای: فشار سازمانهای حقوق بشری باعث شده که نتوانیم دست سارقان را قطع کنیم

دادستان کل جمهوری اسلامی از عدم اجرای حکم قطع دست برای سارقان ابراز تأسف کرده و گفته است: «در دین آمده است که هر کسی که سرقت می‌کند، باید دستش قطع شود و همان خدایی که رحمان است در رابطه با جرم سرقت این گونه می‌گوید، اما متأسفانه ما برای اینکه در مجامع بین‌المللی به نقض حقوق بشر محکوم نشویم، از حدود الهی دست می‌کشیم.»

آخوند محمدجعفر منتظری قطع دست سارقان را "آیه صریح قرآن" دانسته و اضافه کرده است: «یکی از اشتباهاتی که داریم این است که ما در برخی موارد نگرانی‌هایی داریم از بابت جوسازی‌های دشمنان نظام، آن هم موضوعات حقوق بشری که می‌گویند شما با سارق با خشونت رفتار می‌کنید.»



baran January 16, 2019 04:54 PM

تو خود حدیث مفصل بخوان از این قرآن

گزارش یا اعتراض به این نظر


رهایی بیگناهان January 17, 2019 11:47 AM

1/چند ماه قبل درمشهد به جرم سرقت یک گوسفندانگشتان جوانی روستایی را با دستگاه گیوتبن در جلوی چشم زنها وبجه ها قطع کردید!که تا اخر عمرش علیل باشه بره گدایی! ازطرف دیگر عاملین این فقر وفلاکت را(که از طابفه وقوم وقبیله خودتون وحاکمان مفسد)هستند(یک نمونه رئیس صندوق ثامن الحجج و )را که هزاران میلیارد پول مردم مسلمان(معادل چندین میلیون گوسفند )دزدیده اند چرا حکم قران رابرایشان اجرانکرده اید؟ کجای قران گفته شده بین بندگان خدا فرق بگذارید ایا این تبعیض ها پیروی از عدالت امام علی است؟یاپیروی از یزید؟

گزارش یا اعتراض به این نظر


راه رهایی January 17, 2019 11:55 AM

به هلاکو خان مغول گفتند چگونه است در مملکت پهناور تو زنان با دستبند وگردنبند های طلا با اسودگی سفر میکنند ودرامان هستند از حمله راهزنان؟ هلاکو خان بدون درنگ پاسخ داد در هر شهر و دیاری که دزدی کردند فرمان دادم داروغه ان شهر را اعدام کنند

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: