آدرس پست الکترونيک [email protected]









چهارشنبه، 3 بهمن ماه 1397 = 23-01 2019

جنتی: گرانی کالاهای اساسی ذهنم را مشغول کرده

مدتی است گرانی کالاهای اساسی ذهنم را مشغول کرده است

احمد جنتی، دبیر شورای نگهبان، در جلسه این شورا از عملکرد مسئولان در مهار تورم انتقاد کرد. او با بیان اینکه مقامات به گرانی‌های مکرر کالاهای اساسی بی‌اعتنا هستند، گفت: «مدتی است که گرانی مکرر کالاهای اساسی ذهنم را مشغول کرده است. باید عملکرد مسئولان به صورتی باشد که مردم احساس کنند که مسئولان نمی‌خواهند و یا نمی‌توانند روند گرانی‌ها را مهار کنند.»

مرکز آمار ایران به تازگی گزارش داد نرخ تورم دوازده ماهه منتهی به دی‌ماه سال ۹۷ به ۶/۲۰ درصد رسیده که نسبت به ماه قبل از آن افزایشی بیش از دو درصد را نشان می‌دهد. این مرکز پیش‌تر از افزایش ۳۷ درصدی هزینه هر خانوار در آذرماه خبر داده بود.

احمد جنتی مردادماه سال ۹۱ نیز در یک سخنرانی گفته بود "گرانی دست خداست" و به مردم توصیه کرده بود برای مقابله با گرانی به "صرفه‌جویی" روی آورند.



اریو برزن January 23, 2019 12:41 PM

این عاقا که تا همین اواخر می فرمودند که “گرانی دست خداست”۰
حالا چطور شده که در کار خدا هم دست اندازی می کنند
نکند که حال و هوای خدایی در سر می پرورانند

گزارش یا اعتراض به این نظر


matin January 23, 2019 10:42 PM

مگر این کفتار پیرذهن داشت که مشغول باشد برای این دایناسورها آرزوی عمری پر درد را دارم تا در دادگاه خلق محاکمه و با مجازات اسلامی خودشان جوابگوی جنایتهایشان باشند و آن روز چندان دور نیست

گزارش یا اعتراض به این نظر


پلنگ ایران زمین January 24, 2019 12:29 AM

این مردک چلغوز چه میگوید؟ یعنی چی که عملکرد مسئولان باید به گونه ای باشد که مردم احساس کنند که مسئولان نمی‌خواهند و یا نمی‌توانند روند گرانی‌ها را مهار کنند؟ یعنی چی که گرانی دست خداست و مردم برای مقابله با گرانی صرفه‌جویی کنند؟ مگر تو مغز هم داری که ذهنت را درگیر کند؟ این نادان که خود را دانا میداند٬ پس وای به پیرامونیانی که سخنانِ او را تایید هم میکنند یکی پیدا نمیشه که اینو خپه کنه؟

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: