آدرس پست الکترونيک [email protected]









شنبه، 6 بهمن ماه 1397 = 26-01 2019

باور نمی‌ کند که اینجا بخشی از خاک ایران است

مدتی است در شهرستان ایرانشهر در استان سیستان و بلوچستان، بیماری قارچی و کچلی بین دانش آموزان اپیدمی شده و دانش آموزان به علت بی بضاعتی نمی‌توانند به پزشک مراجعه کنند. از طرفی نیز آموزش و پرورش و علوم پزشکی ایرانشهر هم به این موضوع خیلی بی تفاوت هستند و با وجود گوشزدها بازهم توجهی نمی کنند. این هم یکی دیگر از دستآورد های نظام ولایت فقیه در ۴۰ سال گذشته برای نسل آینده ایران است . کشوری که روی دریای نفت و گاز است، ولی مردمش در فقر مطلق دست و پا می‌زنند.

در همین رابطه یکی از شهروندان ایرانشهر می‌گوید: فقر و بیکاری و نداشتن امکانات اولیه زندگی در جنوب استان عامل اصلی مشکلات بهداشت و درمان ماست با این حساب قادر نیستیم حتی بیماریهای پوستی فرزندان خود را درمان کنیم .

وی افزود: درهمان ابتدای زندگی در محیط اجتماعی به دلیل مشکلات مالی نتوانستیم به جایی نظیر درمانگاه و مطب پزشکی مراجعه کنیم. بطوریکه شیوع بیماریهای زیادی نظیر پوستی و چشم و عدم وجود بهداشت دندان ما را فرسوده نموده است. دریک نگاه ساده اگر کسی گذرش به ایرانشهر بیفتد باور نمی‌کند اینجا بخشی از خاک ایران است.



علی January 27, 2019 02:31 AM

حالا که فعلأ آب داره سر بالا می‌ره و آخوند جماعت با استفاده از ابزار دین مزخرفات اسلام و بیسوادی مردم داره پدر ملت ما رو در میاره و براش کرد و ترک و بلوچ و ترکمن و لر و عرب ووو نداره بالاخره یک روز که زیاد هم دور نیست اقوام ایرانی دست به دست هم می‌دهند و این بساط رو به هم می‌ریزند و از زیر یوغ آخوند جماعت و نوچه های پلیدش نجات پیدا میکنند و آنروز به جای عروتیز بیهوده و هنجره درانی و شاخ و شونه کشیدن برای مردم دنیا به درد هم دیگر میرسند و مملکت خودشون رو آباد میکنند به امید آن روز

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: