آدرس پست الکترونيک [email protected]









پنجشنبه، 2 اسفند ماه 1397 = 21-02 2019

فتوای رهبر درباره کراوات داماد در شب عروسی

رهبر جمهوری اسلامی به سؤالی در زمینه استفاده از کراوات در شب عروسی جواب داد.

خامنه‌ای در پاسخ به سؤال مزبور بدون توضیح بیشتر پوشیدن لباسی که "لباس غیرمسلمانان" به حساب می‌آید را جایز ندانست و فرهنگ غربی را بطور صریح "منحط و معاند" خواند.

او گفت: « به طور کلی پوشیدن لباس‌هایی که پوشش و لباس غیر مسلمانان محسوب می‌شود و استفادۀ از آن ترویج فرهنگ منحط و معاند غربی محسوب می‌شود، جایز نیست.»


فتوای رهبر در باره آرایش زن محجبه و عروسی

رسانه‌های جمهوری اسلامی پاسخ رهبر به مجموعه‌ای از پرسش‌های شرعی را منتشر کرده‌اند. امام خامنه‌ای از جمله درباره "لایک‌کردن عکس افراد بی‌حجاب در شبکه‌های اجتماعی" گفته است: «اگر تأیید و ترویج باطل و گناه محسوب شود، جایز نیست.»

رهبر جمهوری اسلامی همچنین به پرسشی درباره "آرایش مختصر زن با حفظ حجاب" و "استفاده زن از لنز رنگی که تفاوت زیادی با رنگ چشم ندارد" این‌چنین پاسخ گفته است: «آنچه عرفا زینت و آرایش محسوب می‌شود، باید از نامحرم پوشانده شود.»

به اعتقاد امام خامنه‌ای، فردی هم که شغلش خوانندگی در مراسم عروسی است، «اگر خوانندگی یا نوازندگی او به گونه حرام باشد، دریافت حقوق برای این کار جایز نیست.»



پلنگ ایران زمین January 28, 2019 12:19 PM

تف به اون اندیشهِ سکسی و مالیخولیاییِ رهبر الدنگ و مافنگی و باقی ملاها و هوادارانِ او سالها پیش بر رویِ گاهنامه اشپیگل آلمان با تیتر درشت و عکس خمینی نوشته بود: اسلام دینِ سکسی! زیرا این پِروِرزان همیشه به سکس اندیشه میکنند و اگر پیش از آن کسی اسلام را نمیشناخت٬ اکنون جهانیان با آن آشنا شده و این دین را به مسخره گرفته اند خمینی سبب روشن بینیِ ایرانان شد و بازده آن را اکنون در جهان میبینیم
ای مردک نادان٬ اگر آرایش گناه است٬ چرا خودت ریشها را رنگ کرده و با انگشتر دست خود را زینت میدهی؟ چرا دختران شماها آرایش میکنند نوه های خمینی بدون آرایش از خانه بیرون نمیروند؟ جم کن این سفره نیرنگی را

گزارش یا اعتراض به این نظر


شهنام February 22, 2019 08:35 AM

فتوای این مردک ناقص رو در مورد کلفتی و نوع طناب دار مورد علاقشون رو هم درج بفرمأیید

گزارش یا اعتراض به این نظر


aria February 22, 2019 09:36 AM

اصلا هم اقای خمینی و هم اقای منتظری گفته اند که خامنه ای مرجع تقلید نیست و حق فتوا دادن ندارد چون ایشان قبلا یک روضه خوان بوده و مرجع نبوده ! بخاطر همین مرجع نبودن است که خامنه ای یک عده مراجع حکومتی و دزد را دور خود جمع کرده تا از او حمایت کنند !

گزارش یا اعتراض به این نظر


kharabetam.. February 22, 2019 11:38 AM

چقدر احمق هستند کسانی که اینگونه سوالهای احمقانه طرح میکنند و چقدر مضحک که در این وانفسای مشکلات که ملت باسیلی صورت سرخ میکند و برای لقمه ای نان سر تا به سطل های اشغال میکشد و مادری خود و بچه هایش را میکشد چرا که گرسنگی بچه هایش را قادر به تماشا نیست ما بیاییم سوال کنیم با کراوات یا بی کراوات تف بر ان عقلی که اینگونه عمل میکند شرم دارم حتی از خواندن این سوال و حتی جواب چگونه رهبر ملتی که از نظر اقتصادی تا به بنا گوش در مرداب نداری افتاده است وقت خود را اینگونه صرف میکند من از تمام دردمندان ایران به جهت این ندانم کاری از طرف خودم عذر خواهی میکنم

گزارش یا اعتراض به این نظر


یک ایرانی February 22, 2019 01:43 PM

ا خامنه ای از ترورسیتهای اسلامی است که افکار داعشی دارد و فکر میکند که همه مردم ایران باید رفتارشان مانند آخوندها باشد از عکسی که از زمان علی شریعتی منتشر شده او به همراه مرتضی مطهری در حسینه ارشاد به همراه بسیاری از مذهبیون آن زمان است که همگی کراوات به گردن دارند و مردم در شهرهای کشور همگی کراوات به گردن دارد و حتی اروپایی ها جمله کراوات را از نام قوم کروات که به از ایران به اروپا و منطقه بالکان مهاجرت کردند آورده شده چون همگی یک پارچه به گردن داشتند که در زمان باران و یا برف به سر میکردند

گزارش یا اعتراض به این نظر


فضول میرزا February 22, 2019 08:26 PM

مرده شور سئوال کننده و جواب دهنده رو ببره این ملت آدم بشو نیستند!

گزارش یا اعتراض به این نظر


مرگ بر جمهوری اسلامی و پیروانش February 23, 2019 01:52 AM

آخه یکی نیست به شماها بگه این مردک ارزشه اینو نداره که حتا اسمشو بیاریم، چه برسه به عقاید و فتوا های من داراوردیش

گزارش یا اعتراض به این نظر


آرش February 24, 2019 09:41 AM

رهبر پشمی نظام لطفا در مورد عمل لواط توسط امثال سعید طوسی در بیت رهبری نیز نطق بفرمایند

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: