آدرس پست الکترونيک [email protected]









شنبه، 13 بهمن ماه 1397 = 02-02 2019

بسیج: شلوغ نکنید وگرنه با اسلحه شلیک می‌کنم

خبرگزاری هرانا – یک دانش آموز ۱۴ ساله در قزوین بر اثر شلیک تفنگ بادی توسط فرمانده یک پایگاه بسیج از ناحیه پا زخمی شد و به بیمارستان منتقل شد.

به گزارش خبرگزاری هرانا به نقل از ایلنا، روز جمعه ۱۲ بهمن ۱۳۹۷، در یک اردوی دانش آموزی در امامزاده ظهیر قزوین، بر اثر شلیک تفنگ بادی به سمت یک دانش آموز توسط فرمانده یک پایگاه بسیج، این دانش آموز ۱۴ ساله از ناحیه پا آسیب دید.

بر اساس این گزارش پدر این دانش آموز گفته است: فرزندم پس از حضور در مراسم غبارروبی گلزار کشته شدگان جنگ به اردوی امامزاده ظهیر قزوین می‌رود که مسئول پایگاه بسیج به آنان اعلام می‌کند شلوغ نکنید و گرنه با اسلحه شلیک می‌کنم که متأسفانه این اتفاق رقم می‌خورد و یک ساچمه به پایش اصابت می‌کند.

وی به عدم اطلاع حادثه به اورژانس اشاره کرد و افزود: بعد از آسیب فرزندم، پایش را با لنگی می‌بندند و تا اتمام اردو که پسرم خونریزی داشت در مینی بوس می‌ماند و زمانی که به منزل آمد، وی را سریعاً به بیمارستان ۲۵۶ تختخوابی رازی منتقل کردیم که امشب عمل جراحی می‌شود.

ولی دانش آموز تصریح کرد: فرمانده حوزه پایگاه بسیج مدنظر، اعلام کرده که مجوزی برای اردو صادر نشده بود که این موضوع پیگیری می‌شود.



ایرانی February 2, 2019 02:00 PM

اول-آقای محترم فرمانده بسیج: آیا اگر این حادثه برای فرزند خودت اتفاق می افتاد، منتظر دستور می ماندی و فرزندت را با پای لنگ پیچی منتظر می نشاندی؟

دوم- شما که نمیتوانید یک تفنگ بادی سبک را حمل کنید با اجازه چه کسی و کدام فرمانده نادانی یک گروه دانش آموز بیگناه را همراهی می کنید

فراموش نکنید شما باید بزودی پاسخ این خودبزرگتر بینیتان را بدهید! ! !

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: