آدرس پست الکترونيک [email protected]









سه شنبه، 27 فروردین ماه 1398 = 16-04 2019

وزیر خارجه آمریکا: ایرانیان شایسته بهترین‌ها هستند

مایک پامپئو» وزیر خارجه آمریکا بامداد سه‌شنبه (به وقت تهران) در یک سخنرانی گفت: در حال اعمال فشار حداکثری هستیم تا اصل ماهیت جمهوری اسلامی را تغییر دهیم. تا اطمینان حاصل کنیم که این رژیم صرفا مانند یک کشور عادی رفتار می‌کند و در سرتاسر جهان تروریسم را گسترش نمی‌دهد.

سخنرانی وزیر خارجه آمریکا ساعتی پس از آن انجام می‌گیرد که او در تگزاس با گروهی از ایرانی‌های مقیم آمریکا دیدار کرده است. اسامی این افراد اعلام نشده، اما به گفته پامپئو، برخی از این افراد به تازگی به ایران سفر کرده‌اند و وزیر خارجه آمریکا در گفت‌وگو با این افراد به دنبال اطلاع از وضعیت داخلی ایران بوده است.

وزر خارجه آمریکا با انتشار پیامی در توییتر خود نوشت: از دیداری مفید با گروهی از ایرانیان ساکن آمریکا در شهر دالاس لذت بردم. ما در این دیدار درباره بی توجهی به نیازها و خواسته‌های مردم (ایران) گفت‌وگو کردیم. آمریکا همواره در کنار مردم ایران باقی می‌ماند؛ آن‌ها شایسته بهتر از این هستند.



آرش - صبحی April 16, 2019 04:03 PM

دیدار کنند گان با وزیر خارجه ایالات متحده امریکا باید این جسارت وشجاعت را بنمایش بگذارند و با صدور بیانیه ای قاطع ضمن تائید دیدار با وزیر امور خارجه آمریکا اعلام نمایند که خواسته ومطالبات مطروحه بین این دسته از هموطنان ما همانا مطالباتی است که اقشار مختلف مردم در داخل کشور خواهان آن هستند که در راس این مطالبات برگزاری یک انتخابات آزاد قرار دارد که جمهوری اسلامی از همان روز اول تولد منحوسش از آن گریزان بوده است اما دیدار کنندگان با وزیر امور خارجه میتوانند از طریق انتشار بیانیه این خواست مشروع وملی ایرانیان را در معرض نگاه و خواست جامعه جهانی قرار بدهند

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: