آدرس پست الکترونيک [email protected]









دوشنبه، 15 بهمن ماه 1397 = 04-02 2019

واکنش روسیه به موضع اروپا در قبال ونزوئلا

کرملین روز دوشنبه با اعلام اینکه حل اختلافات در ونزوئلا، فقط باید به دست مردم این کشور انجام شود، از «مداخله» اروپایی‌ها در ونزوئلا انتقاد کرد.

کاخ ریاست‌جمهوری روسیه همچنین اعلام کرد تلاش برای مشروعیت دادن به اقدامات برای تصاحب حکومت در ونزوئلا، به منزله مداخله مستقیم در امور کشورهاست.

کرملین در حالی این اظهارات را بیان کرد که ساعتی پیش، کشورهای بزرگ اروپايی از جمله فرانسه و آلمان و انگلیس در اقدامی هماهنگ خوان گوایدو، رهبر مخالفان ونزوئلا، را به عنوان رئیس جمهور موقت این کشور به رسمیت شناختند.

جرمی هانت وزیر خارجه انگلیس در پیامی توییتری نوشت: نیکلاس مادورو در فرصت ۸ روزه‌ای که اتحادیه اروپا مقرر کرده بود، برای برگزاری انتخابات ریاست جمهوری ونزوئلا اقدامی نکرد. به همین دلیل، انگلیس در همراهی با سایر متحدین اروپایی تا وقتی که انتخاباتی آزاد برگزار شود، «خوان گوایدو» را به عنوان رئیس جمهوری موقت و مشروع ونزوئلا به رسمیت می‌شناسد. امید است که چنین اقدامی ما را به پایان بحران انسانی در این کشور نزدیک‌تر کند.



آرش - صبحی February 4, 2019 08:02 PM

بنظرمیرسدکه کاخ کرملین وشخص ولادیمیر پوتین عینک دودی غیرقابل دید بچشم دارندوحضور میلیونی ملت ونزوئلا درخیابانهای آنکشوررا نمیبینند چقدرمسخره است که کرملین دراتنقاد ازکشورهای اروپائی که گوایدورابرسمیت شناخته اند، میگوید باید مشکلات ونزوئلا بدست مردم آنکشورصورت بگیرد وبرسمیت شناختن گوایدوازسوی کشورهای اروپائی را مداخله دربحران ونزوئلا اعلام کرده است جالبتراینکه روسیه این را مداخله درامورداخلی برمیشمارد، امااعزام نیروهای نظامی ویژه به ونزوئلا رامداخله دراموردیگر کشورها نمیداند ازهمه جالبتراینکه دیدیم درروز شنبه که مردم درداخل ونزوئلا بخیابانها آمده بودند، ونزوئلا هائی که به کشورهای همسایه فرارکرده اند بصورت گسترده درهرکشوری بمیدان آمدند تا شاید بماایرانیان درس بدهند که خارج نشینان مابخودبیایند وهمت وغیرتی از خود نشان بدهند

گزارش یا اعتراض به این نظر


aria February 4, 2019 09:17 PM

نفرین بر این روسیه باد که خودش در همه کشورها دخالت مخرب میکند و کشورهایی که در راه برقراری دموکراسی تلاش میکنند را متهم به دخالت میکند !

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: