آدرس پست الکترونيک [email protected]









دوشنبه، 15 بهمن ماه 1397 = 04-02 2019

اسید پاشی به یک دختر ۲ ساله در قزوین

خبرگزاری هرانا – یک دختر جوان و دختر ۲ ساله برادرش در محله زیباشهر قزوین مورد حمله و اسیدپاشی یک فرد ناشناس قرار گرفتند. به گفته برادر این زن قربانی اسیدپاشی، خواهر و فرزندش از ناحیه دست، سر و صورت دچار سوختگی شدید شده‌‌اند و تاکنون هیچ نهادی برای پیدا کردن ضارب به آنها کمک نکرده است. از طرفی به دلیل عدم رسیدگی مراجع ذیصلاح به این پرونده، بیمه تأمین اجتماعی پوشش هزینه‌های درمانی را متقبل نشده و با توجه به عدم توانایی برای پرداخت هزینه‌های درمانی از بیمارستان مرخص شده‌اند.

به گزارش خبرگزاری هرانا به نقل از فارس، یک دختر ۲۰ ساله و کودک ۲ ساله‌ در آغوش وی در قزوین مورد حمله اسیدپاشی قرار گرفته‌اند و اکنون از شرایط جسمانی مناسبی برخوردار نیستند.

در این گزارش آمده است: دختر ۲ ساله‌ را در آغوش گرفته و به سمت چهار راه در حال حرکت است، بی‌اطلاع از اینکه قرار است چه اتفاق تلخی برای‌شان رخ دهد با دخترک هم‌صحبت شده و کنار خیابان منتظر تاکسی است که ناگهان احساس سوزش تمام وجودش را فرا می‌گیرد، صدای فریادشان به ناگاه در خیابان می‌پیچد و بلند می‌گوید: سوختم…سوختم… اتومبیل سفید رنگی برای چند لحظه چند متر جلو‌تر توقف می‌کند و با سرعت زیاد از محل حادثه متواری می‌شود. نرگس در حالی که می‌سوزد، فقط سعی می‌کند تا دستش را روی صورت دخترک قرار دهد و شعله‌های آتش را خاموش کند، دست و صورتش از شدت شعله‌های آتش می‌سوزد اما کاری از دستش برنمی‌آید…»



کمبوجیه February 4, 2019 04:54 PM

مملکت بی شرمان، جانیان و وقیحان، این پست فطرت ها برای این حکومت شاه را بر انداختند، تا با خیال آسوده جنایت کنند، دار بزنند، زور بگویند، غارت کنند، تجاوز کنند، برده بگیرند و کودک خود را بفروشند، من فکر کنم آخوندها اگر روزی قوانین حقوق بشر را پیاده کنند آنوقت این مردم قیام کنند

گزارش یا اعتراض به این نظر


یک ایرانی February 5, 2019 08:09 AM

همه خیلی خوب میدانند که این کار شبه نظامیان بسیج است که وابسته به سپاه پاسداران و علی خامنه ای هستند و تا زمانی که یک دولت قانون مدار در کشور حاکم نشود این نظام علیه خودش هیچ کاری نمیکند ولی البته میشود که جواب این کار را به امام جمعه شهر قزوین و یا مسئولین شهری و نظامی قزوین داد که همان اسید پاشی به این افراد است ولی متأسفانه تهیه اسید برای افراد عادی شهر خیلی سخت است و تنها جایی که میشود اسید تهیه کرد مساجد و یا مراکز بیسیج است

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: