آدرس پست الکترونيک [email protected]









چهارشنبه، 17 بهمن ماه 1397 = 06-02 2019

آتش سوزی در یک دبیرستان دخترانه در رشت

خبرگزاری هرانا – رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری رشت از آتش سوزی در دبیرستان دخترانه در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری هرانا به نقل از ایلنا، امروز سه‌شنبه ۱۷ بهمن‌ماه ۱۳۹۷، بابک رمضانی گفت: سقف یک دبیرستان دخترانه در بلوار لاکان رشت طعمه حریق شد.

رمضانی افزود: ۴۹ آتش‌نشان با ۱۱ خودروی اطفای حریق پس از تخلیه کامل ساختمان مدرسه از دانش آموزان و کارکنان، توانستند آتش‌سوزی را مهار و از گسترش آن به دیگر قسمت‌های مدرسه جلوگیری کنند.

وی علت این حادثه را اتصال سامانه سیم کشی برق در پشت بام مدرسه اعلام و کرد و افزود:‌ در این آتش سوزی به کسی آسیب جانی نرسید.

لازم به یادآوری است که صبح روز چهارشنبه ۱۲ دی‌ماه بخاری نفتی مدرسه حجت روستای پلگی سید از توابع شهرستان زهک دچار آتش‌سوزی شد و در این حادثه پای یک دانش آموز دچار سوختگی شد.

روز سه‌شنبه ۲۷ آذرماه ۱۳۹۷، پیش‌دبستان و دبستان غیردولتی دخترانه اسوه حسنه دچار آتش‌سوزی شد و در پی آن چهار دانش آموز به نام‌های مونا خسروپرست، صبا عربی، یکتا میرشکار و مریم نوکندی جان خود را از دست دادند.

در آذرماه سال ۱۳۹۱ نیز یک دبستان دخترانه در روستای شین‌آباد در پیرانشهر، استان آذربایجان غربی ایران آتش گرفت. بیش از ۲۹ دختر دانش آموز در این سانحه دچار سوختگی شدند و دو نفر از آنها بر اثر شدت جراحات، جان خود را از دست دادند.



Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: