آدرس پست الکترونيک [email protected]









یکشنبه، 21 بهمن ماه 1397 = 10-02 2019

به اینترپل می‌گوییم خائنین را دستگیر کند اما نمی‌کند

دادستان کل جمهوری اسلامی: اینترپل مدیران دوتابعیتی ما را دستگیر نمی‌کند

دادستان کل جمهوری اسلامی در سخنانی در جزیره کیش، برخی از مدیران دوتابعیتی که از ایران فرار کرده‌اند را "خائن" خواند و گفت: «به پلیس اینترپل می‌گوییم آن‌ها را دستگیر کند اما این کار را نمی‌کند.»

به گزارش خبرگزاری فارس، محمدجعفر منتظری از مسئولان امنیتی و دولتی خواست، مدیران دوتابعیتی را "رصد" کنند و "ببینند چکار می‌کنند."

او تأکید کرد: «این مدیران باید رفت و آمد و هزینه‌شان شفاف باشد.»

دادستان کل ایران ضمن تأکید بر "وظیفه دولت در کنترل فضای مجازی" گفت: باید معلوم باشد کسی که داده‌ای در فضای مجازی می‌گذارد کیست و کجاست. به گفته منتظری، روحانی می‌گوید "باید آنها را رها کنید و مردم خودشان انتخاب کنند".

وی همچنین گفت: باید هویت کسی که داده‌ای در اینترنت می‌گذارد مشخص باشد: باید معلوم باشد کسی که داده‌ای در فضای مجازی می‌گذارد کیست و کجاست.

دادستان کل جمهوری اسلامی با اشاره به اینکه به این دنیا نیامده‌ایم که زندگی حیوانی داشته باشیم" گفت: عده‌ای مسئله آزادی را بیان می‌کنند، یا آزادی مطلق را باید انتخاب کرد که مثل حیوان می‌ماند و بی‌بندوباری است، اما آزادی دیگری که اسلام می‌گوید، در بندگی خدا خلاصه شده است.



Dariush February 10, 2019 02:46 PM

ای آقا، از امام زمان تان گرفته تا پائین همه غیر ایرانی‌ هستند و پاسپورت کشور‌های دیگر دارند؛ نماز را به چه زبان میخوانید؟ سران این رژیم را ایرانی‌ نمیدانیم و هر چیز اینها در آتش خشم ایرانیها خواهد سوخت

گزارش یا اعتراض به این نظر


پلنگ ایران زمین February 10, 2019 07:50 PM

این شماها هستید که از پدر و مادرری جانور پا به جهان گذاشته اید و در دامنِ مادران ناپاک و جانورتان بزرگ شده اید با کودکان سکس میکنید و همانندِ میمونها چند زَنه هستید و مانند سگهایِ درنده مردم را میدرید و مانند خوک ها زیستگاهِ جانداران را آلوده میکنید اکنون خودتات بگویید که این حیوان کیست خدا نگفته است که این کارهای دَد وَش را برای او بکنید شماها بیچارگانِ تنهایی هستید که از هر سوی محاصره شده و بزودی بدستِ مردم خواهید افتاد و راهِ گریزی هم نخواهید داشت

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: