آدرس پست الکترونيک [email protected]









دوشنبه، 22 بهمن ماه 1397 = 11-02 2019

فیلم؛ انتقاد صدای آمریکا از سیاست‌ خبری بی‌بی‌سی

«رسانه‌های خارج از کشور نه تنها به بررسی نقادانه سیاست‌های منطقه‌ای جمهوری اسلامی نپرداختند بلکه پا به پای رسانه‌های دولتی ایران به قهرمان‌سازی از قاسم سلیمانی پرداختند و با "سردار عارف" نامیدن او همه درها برای انتقاد بسته شد.»




www.youtube.com/watch?v=U8Nb3Y3m5Vk

با استفاده از لینک زیر می توانید ویدیوی مزبور را دانلود کرده و به اشتراک بگذارید. برای دانلود این ویدیو از سایت ایران پرس نیوز خارج میشوید.
DOWNLOAD



آرش - صبحی February 11, 2019 10:21 AM

بی بی سی فارسی را باید بعنوان کپی برای اصل سیمای جمهوری اسلامی برشمرد این رسانه بلحاظ وجدان خبرنگاری و اطلاع رسانی بیطرفانه سالیان درازیست که نمک بر زخم ملت ایران میپاشد کارکنان این شبکه خبری دربخش فارسی یک مشت فراریهاو اعزامی های اصلاح طلبان هستند که با وساطت سفارت جمهوری اسلامی روانه بی بی سی شدند تا در آنجا بتوانند در خدمت پیر استعمار باشند بهمین دلیل در ایران هرگز از مقبولیت وصداقت برخوردار نبوده ودیدیم که چندی پیش بسیاری از ایرانیان در صفحات مجازی طرح تحریم این رسانه را بیان کردند

گزارش یا اعتراض به این نظر


aria February 11, 2019 10:48 PM

باید لعنت فرستاد بر حزب توده که الان بی بی سی را در انحصار خود دارند و اینها کسانی هستند که سال ۵۷ با خمینی ملعون متحد شدند و این بلا را بسر ایران اوردند !

گزارش یا اعتراض به این نظر


Azadi February 13, 2019 07:49 AM

قاسم سلیمانی با پول ملت ایران مثل امام حسینش اول همه را به کشتن میدهد و بعد خودش آخه دیوانه ی بلا نسبت تحصیل کرده کجای اینکار سرداریست

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: