آدرس پست الکترونيک [email protected]









پنجشنبه، 25 بهمن ماه 1397 = 14-02 2019

فیلم؛ انگلیس: سفر امام جمعه اهواز برای معالجه

فیلم زیر: آخوند جزایری: در انگلیس بستری نشده‌ام. این حرف ها تهمت ضدانقلاب است.

آیت‌الله سید محمدعلی موسوی جزایری نماینده ولی فقیه در استان خوزستان و امام جمعه اهواز با اشاره به انتشار شایعاتی درباره سفر وی به کشور انگلیس گفت: برنامه سفر تبلیغی بنده در ایام فاطمیه به خارج از کشور از قبل برنامه ریزی شده بود و به هیچ وجه درمانی نبود.

به گزارش فارس، این عضو مجلس خبرگان رهبری ادامه داد: وقتی به انگلیس رفتم در چند شهر سخنرانی کردم، در یکی از شهرهای انگلیس به من پیشنهاد شد به علت بیماری که داشتم در آنجا هم معاینه شوم، فقط یک بار در مطب پزشک معاینه شدم و اصلاً در هیچ بیمارستانی در انگلیس بستری نشدم.

نماینده ولی فقیه در استان خوزستان گفت: بنده قبل از سفر، در خطبه های نماز جمعه رسما و علنا به مردم اعلام کرده بودم که برای سفر تبلیغی به خارج از کشور خواهم رفت.

امام جمعه اهواز در ادامه تصریح کرد: در انگلیس بستری نشده‌ام. این حرف ها تهمت ضدانقلاب است.

گزارش قبلی: مسئول امور رسانه‌ای بیت آیت‌الله موسوی جزایری، امام جمعه اهواز در گفت‌وگو با خبرگزاری فارس خبر فوت او را تکذیب کرده و گفته امام جمعه اهواز "در صحت و سلامت کامل است و هم اینک در کشور انگلیس حضور دارد."

کمیل عساکره هدف از سفر موسوی جزایری به انگلیس را نه معالجه بلکه "تبیین آرمان‌های انقلاب برای خارج‌نشینان" خوانده است.




www.youtube.com/watch?v=kwLhOr6o9ms

با استفاده از لینک زیر می توانید ویدیوی مزبور را دانلود کرده و به اشتراک بگذارید. برای دانلود این ویدیو از سایت ایران پرس نیوز خارج میشوید.
DOWNLOAD



شهنام February 12, 2019 11:27 AM

احتمالا برای آپدیت شدن به حقه ها و کلک های جدید به آنجا رفته امید که همانجا به درک واصل شود

گزارش یا اعتراض به این نظر


علی February 12, 2019 05:01 PM

یکی نیست از این پلید دوسرقاف بپرسه مردک چرا نمیری به امام‌ها متوسل بشی همون امامهایی که مردم بیچاره رو برای شفای دردشون پیشش می‌فرستی

گزارش یا اعتراض به این نظر


حقیقتگو February 12, 2019 06:27 PM

بیادعروسک های طبل زنی می افتم که با کوک کردن آنها مدتی بساط طلب زنی و سرگرم کردن کودکان را براه می انداختند حالا بسیاری ازآخوندها که درانگلیس کوک میشدند و درایران بساط سرگرم کردن مردم براه می انداخته و می اندازند مسلم است که بعد ازگذشت مدت زمانی نیاز به کوک شدن دوباردرانگلیس دارند

گزارش یا اعتراض به این نظر


انگلیس شفا میده یا نجات میده؟ February 12, 2019 08:58 PM

بازهم اینگلیییییس!؟ اگراین نماینده باند قبیله حاکمان بیوطن مریضه ومیخواهد معالجه شود چرا اینگلیس !؟ مگه اینگلیس شفا میده یا نجات میده ؟مشهد که نزدیکتره بره دخیل ببنده ویه زنجیر وصل کنه !وایشونهم معمم واخوند ونماینده نایب امام و شفا بگیره کلی هم تبلیغ وکسب درامد میشه برای استان ولایت خراسان بابا بازی تمومه ودیگه تمومه ماجرا !

گزارش یا اعتراض به این نظر


Dariush February 14, 2019 01:44 PM

حالا کجائ حاج آقا درد می‌کند که باید خدمت دولت فخیمه میرفت؟ برای هر دردی دعا داریم؛ دعای باران داریم، دعای درمان وباسیل در ۲۴ ساعت داریم؛ دعای بارداری داریم!

گزارش یا اعتراض به این نظر


کاریکامراناتور February 15, 2019 05:53 AM

اینها مشکل روانی دارند که همچنان جلوی این عتیقه های فسیل دولا و راست میشوند

گزارش یا اعتراض به این نظر


Koroush February 15, 2019 07:42 AM

رفته اينگيس براى دريافت ليست اعدام ها

گزارش یا اعتراض به این نظر


hamed February 15, 2019 10:10 PM

تا وقتیکه مردم منتظر یا معجزه و یا حرکتی از بیرون نشستن و فقط انتقاد علکی میکنن دولت دزد وکلاش وبی وجدان فعلی هم به ریش همه جوونهامون میخنده و همینطور میچاپه و حالا جوونهای ما هی توی خونهاشون های و هوی کنن

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: