آدرس پست الکترونيک [email protected]









شنبه، 11 اسفند ماه 1397 = 02-03 2019

رهبر؛ چون غریق به هر چوب خشکی چنگ می‌زند

عباس عبدی، فعال سیاسی اصلاح‌طلب در توئیتی به حملات به شبکه پیام‌رسان تلگرام واکنش نشان داد و نوشت: حملات هماهنگ در روز جمعه به تلگرام و مدیریت زیرساخت اینترنت چند چیز را ثابت می‌کند‌:

اول این که از شکست فوری و فاحش فیلترینگ درس نمی‌گیرند. دوم کفگیرشان به ته دیگ خورده و سوم استیصال بر آنان حاکم شده چون غریق به هر چوب خشکی چنگ می‌زنند....

امام جمعه خامنه ای روز گذشته گفته بود: ادامه فعالیت پیام‌‌رسان تلگرام که موجب سلطه اجانب می‌‌شود، طبق [حکم] صریح قرآن حرام بیّن است.

آخوند موحدی کرمانی فضای مجازی را "بسیار چیز خطرناکی" خواند و گفت: پیام‌رسان‌هایی نظیر تلگرام عامل آسیب‌هایی مانند "دسترسی بیگانگان به اطلاعات مردم و کشور، انتشار و توزیع انواع محتوای مستهجن، اهانت به مقدسات و ارزش‌‌های اسلامی و نشر اکاذیب" هستند.

وی ابراز نگرانی کرد که "فضای مجازی لجام‌گسیخته" باعث انحراف جوانان و خدشه به دین و انقلاب شود. او از مسئولان وزارت ارتباطات خواست "از خواب بیدار شوند" و فضای مجازی را بهتر مدیریت کنند.

تلگرام محبوب‌ترین شبکه پیام‌رسان در میان کاربران ایرانی است و مطابق برآوردها حدود ۵۰ میلیون ایرانی از آن استفاده می‌کنند.



پلنگ ایران زمین March 3, 2019 01:17 AM

آخوند کرمانی٬
به سبب آگاهی رسانی٬ فضای مجازی تنها برایِ براندازیِ شماها بسیار هراس انگیز است دسترسیِ بیگانگان به اطلاعاتِ مردمیِ که چیزی ندارند٬ سودی هم ندارد مقدسات و ارزش هایِ اسلامی را هم که خودتان نابود کرده اید شما مافیایِ اسلامی تلگرام را بکار نگیرید که مبادا روزی دستتان رو شود و اطلاعات بدست دشمن بیافتد

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: