آدرس پست الکترونيک [email protected]









آدينه، 26 بهمن ماه 1397 = 15-02 2019

واکنش تند بازیگر به سانسور سریال نهنگ آبی

انتقاد ساعد سهیلی از سانسور شدید سریال «نهنگ آبی»

در سریال «نهنگ آبی» به کارگردانی فریدون جیرانی، ساعد سهیلی، لیلا حاتمی، مصطفی زمانی، حسین یاری، ویشکا آسایش و حمیدرضا آذرنگ نقش‌های اصلی را بازی می‌کنند.

به گزارش کندو نیوز، پیش از آغاز سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر توزیع سریال «نهنگ آبی» در شبکه نمایش خانگی آغاز شد که مورد توجه مخاطبان قرار گرفت اما ممیزی‌های واردشده به این سریال باعث رنجش عوامل آن شده و واکنش تند بازیگر آن را در پی داشته است.

ساعد سهیلی که در سریال «نهنگ آبی» نقش‌آفرینی می‌کند در واکنش به سانسور سریال نهنگ آبی می‌نویسد: از فاصله تدوین تا منزلِ شما چه کسى 22 دقیقه فیلم را سانسور می‌کند.

ساعد سهیلی که در سریال جدید فریدون جیرانی یکی از نقش‌های اصلی ایفا می‌کند، باگذشت سه قسمت از توزیع سریال نهنگ آبی به‌تندی از سانسور این مجموعه انتقاد کرد.

او در پست اخیر اینستاگرامش با انتشار تصویری از خود در کنار لیلا حاتمی و ویشکا آسایش - سایر بازیگران این سریال، نوشت: «همکارانم در سریالِ «نهنگ آبى» هر هفته با عشق و تلاش سعى می‌کنند ۶۰ دقیقه فیلمِ باکیفیت را تحویل شما عزیزان بدهند، اما با تأسف شاهدیم که گاهى ۳۶، ۳۷، یا ۳۸ دقیقه به دست شما می‌رسد!»

سهیلی در ادامه با کنایه می‌نویسد: «از فاصله تدوین تا منزلِ شما چه کسى 22 دقیقه فیلم را با سلیقه‌ خود تدوینِ دوباره و سانسور می‌کند؟! من نمی‌دانم و سخت ناراحتم، هم ناراحتم هم گله‌دارم من به‌جای او (که نمی‌شناسم) از شما پوزش می‌طلبم»



Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: