آدرس پست الکترونيک [email protected]









پنجشنبه، 2 اسفند ماه 1397 = 21-02 2019

فیلم؛ پاسخ تماشاگران فوتبال به خامنه ای و ظریف

وریای باغیرت / حرف تو حرف ملت

رسانه های مجازی و هواداران باشگاه استقلال طی روزهای اخیر با بیانیه ها و پوسترهایی اعلام حمایت خود را از وریا غفوری نشان دادند و همچنین قرار گذاشتند روز چهارشنبه در بازی با پارس جنوبی او را تشویق کنند. آبی ها از لحظه ورود به ورزشگاه با شعارهای متفاوت و ابداعی، به تشویق ستاره تیم استقلال پرداختند ولی آنچه در دقیقه ۲۱ رخ داد (فیلم زیر)، یک حمایت همه جانبه از کسی بود که در روزهای اخیر نقش یک منتقد اجتماعی و شاید سیاسی را پیدا کرده بود. وریا در مصاحبه پس از بازی امروز بازهم از مشکلات و دغدغه های مردم گفت و بار دیگر بر مواضعش تاکید کرد و گفت: تا آخر عمرم حرف دل مردم را می‌زنم.

خامنه ای فوتبالیست های مردمی را تهدید کرد

گزارش قبلی: «وریا غفوری» به دلیل انتقاد از جواد ظریف به وزارت ورزش احضار شد. در روزهای اخیر علی کریمی و وریا غفوری از بازیکنان پیشین و فعلی تیم ملی فوتبال ایران واکنش‌های انتقادی به اظهارات محمدجواد ظریف، وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی نشان داده بودند.

وریا غفوری پس از اینکه ظریف گفت ما افتخار می‌کنیم به خاطر فلسطین و لبنان تحت فشاریم، به شدت از او انتقاد کرد.

وریا غفوری در یکی از پست های خود نوشت : «شما تحت فشار نیستید و در واقع این مردم عادی هستند که تحت فشار هستند».

این بازیکن فورتبال در روزهای اخیر، در مصاحبه ها با خبرنگاران، با تأیید اظهاراتش گفت، حرف حق را زده و ترسی از بازخواست مسئولین ندارد.

علی کریمی ستاره پیشین تیم ملی ایران نیز با انتشار مطلبی در شبکه های اجتماعی خود به اظهارات جواد ظریف واکنش نشان داد و از او انتقاد کرد. این بازیکن که در حال حاضر سرمربی تیم سپیدرود رشت است، از جواد ظریف پرسید، آقای دکتر، کدوم «ما» تحت فشارند ؟!! ما یا شما دقیقأ ؟

خامنه‌ای در سخنرانی روز دوشنبه خود این بازیکنان را تهدید کرد و گفت : برخی کسانی که از امنیت کشور استفاده می‌کنند و کار و ورزش و… خود را انجام می‌دهند و بعد نمکدان می‌شکنند، بدانند امنیت از این راه به‌دست می‌آید.

وریا غفوری در مقابل سوال خبرنگار صداوسیما:
از حرفهای سیاسی خودت نمیترسی عواقبی برات داشته باشه؟
نه چرا بترسم مگه چیز بدی گفتم
چیز بدی نگفتم که بترسم حرف حقه




www.youtube.com/watch?v=hVd6yef4oHE

با استفاده از لینک زیر می توانید ویدیوی مزبور را دانلود کرده و به اشتراک بگذارید. برای دانلود این ویدیو از سایت ایران پرس نیوز خارج میشوید.
DOWNLOAD



علی February 21, 2019 02:49 AM

من از بچگی طرفدار پرسپولیس بودم و با این تیم به پیری رسیدم و سرمان با رقابت و کری خوانی محترمانه با استقلال گرمه ولی بعضی بازیکنان از سطح تیم بالا می‌روند و مثل آثار کلاسیک میشوند مثل ناصر خان حجازی و علی کریمی و وریا غفوری باید همه پشت وریا باشیم درود بر شرف و مردانگی وریا که حرف حق را میزند

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: