آدرس پست الکترونيک [email protected]









یکشنبه، 28 بهمن ماه 1397 = 17-02 2019

فیلم؛ آشنايی با آقازاده ای که ژن اختلاس دارد

ژن اختلاس پسر عارف نمایان شد. کاربران ایرانی می گویند: اصلاح‌طلب و اصولگرا هر دو به یک اندازه فساد دارند و خط قرمزشان، «حفظ نظام» و جمع نشدن #سفره_انقلاب برای برقرار ماندن فسادشان است.

«حمیدرضا عارف» فرزند رئیس فراکسیون امید مجلس و صاحب نظریه‌ی ژرف «ژن خوب» با افتخار گفته: افتخار می‌کنم که در سن کم با توانایی شخصی یک شرکت بزرگ و قوی خارجی (MTN) را از آفریقای جنوبی به ایران آوردم! (فیلم زیر)

این در حالیست که «یوسف سالوجی»، سفیر سابق آفریقای جنوبی در ایران برای فساد کلان مالی در پرونده اپراتور (ايرانسل) MTN در آفریقای جنوبی بازداشت شد!

«سالوجی» چند سال پيش همراه با برخی کارگزاران حکومتی از جمله فرزند «محمدرضا عارف» علی‌رغم برنده شدن شرکت تركسل در مناقصه، شرکت MTN آفریقای جنوبی را با هزاران حیله و رشوه جایگزین «ترکسل» کرد.




www.youtube.com/watch?v=S94yNFqKdGQ

با استفاده از لینک زیر می توانید ویدیوی مزبور را دانلود کرده و به اشتراک بگذارید. برای دانلود این ویدیو از سایت ایران پرس نیوز خارج میشوید.
DOWNLOAD



پلنگ ایران زمین February 17, 2019 03:39 PM

ژنِ برتر در چپاول و تجاوز و کشتار هم گونه ای از ژنِ برتر است که توانایی آموزشِ دیگری را بجز سه رشته ندارند و اگر کسی پیدا شود که توانایی در این سه رشته را یکحا داشته باشد٬ به جایگاهِ آیت اللهی و یا پروفسوری دست میابد

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: